Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Har någon en bra fena till SB 160?

Taggad: 

  • Har någon en bra fena till SB 160?

    Publicerad av danielt på 10 april, 2007 vid 08:10

    Jag letar efter en bra fena till Starboard 160 (och är inte så sugen på att lägga ut 3000 tusen spänn på en ny customfena). Har någon en bra customfena att sälja? Orginalfenan till SB 160 (Drake) är också intressant.

    /Daniel
    S-245
    …som kontaktas på: d_talje@yahoo.se eller 0768-107729

    jesper_b svarade 17 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jesper_b

    Medlem
    10 april, 2007 vid 09:10

    Jag har flera grymma fenor, men dessa får du endast med om du köper min SB160… som blir allt billigare ju längre det lider.

    Daniel. Vet du vilken fena du är ute efter. Orginaldraken som följer med är helt ok eller snarare riktigt bra. Fick du inte med den när du köpte brädan??? Det skulle jag ha krävt, kanske du kan prata med säljaren igen?

    /Jesper B

  • jox

    Medlem
    10 april, 2007 vid 15:09

    Hur mycket ska du ha för brädan Jesper?

  • danielt

    Medlem
    10 april, 2007 vid 19:58

    Jesper, angående Drakefenan så skulle jag fått med den när jag köpte brädan och riggarna, men säljaren hade glömt att ta med den. Därefter har jag påminnt honom ett tiotal gånger via mail utan att något har hänt och nu svarar han inte när jag ringer. Lite märkligt sätt att sköta affärer på…

    Därför har jag ingen Drakefena, men vill gärna köpa en sådan eller en Debiochet R13 S eller något annat som funkar bra. Så om någon har en schysst fena att sälja så blir jag glad. Får så länge hålla till goda med en 66cm fena…

    Daniel

  • jesper_b

    Medlem
    10 april, 2007 vid 20:09

    Men kräv helt enkelt fenan av säljaren. Den ligger väl på över 1000:- i butik och går att vinna svenska kuppen med. Den kan du inte bara strunta i!

    Jox jag har just skickat ett pm till dig med pris. Inklusive oanvänd Drake och bag!

    /Jesper

    Som även har ett par toksnabba segel till salu!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Har någon en bra fena till SB 160?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.