• marden

    Medlem
    1 mars, 2013 vid 14:52

    Sätt er bara i bilen ner till tt det kan inte bli bättre . Tyvärr åker vi hem nu

  • kinetic

    Medlem
    1 mars, 2013 vid 15:06

    Mården: Knäppte du 50 knop idag? Blåste väl rätt OK (gissar på ca 10-11 i byarna)?

  • marden

    Medlem
    1 mars, 2013 vid 15:17

    Skulle också gissa på 10 -11 och det räckter inte till 50 kn men några små pb fick jag med mig .

  • kinetic

    Medlem
    1 mars, 2013 vid 15:25

    Hur stora ytor kan man köra på? Snackar vi typ 1-2 km som man kan “stå på” eller? Svaga partier eller annat “bra att veta”? E sugen på att åka, men det är en bra bit till Kungsbacka…

  • marden

    Medlem
    1 mars, 2013 vid 15:32

    Det är nog övfer 3km om man orkar köra hela i ett streck

  • herr-pelegrin

    Medlem
    1 mars, 2013 vid 17:52

    Såg att du hade bra farter även i går, Mården. Kul att det blev än bättre i dag!

    Det verkar inte komma in bra ideer för helgen. Vad jag kunde se i kväll så duger inte Horsan men jag har inte kollat längre ut än från Mickrum och så långt man såg på kvällen. Lite oflyt, det hade kanske räckt med tö en eller två dagar till. Pirate kan kanske fungera men inte säkert. Om vi hittar något ställe lägger vi ut det lö fm.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    2 mars, 2013 vid 10:04

    Knaggliga fläckar på Horsan. Janne o jag testar.

  • marden

    Medlem
    2 mars, 2013 vid 16:14

    tänkte visa lbj vart skåpet ska stå ,så jag tog ut bellanen en sväng på horsan men det var lite för mjukt 🙂

    varför var jag inte kvar nere i kungsbacka ;( blev det några världsrekord där idag ??

  • herr-pelegrin

    Medlem
    2 mars, 2013 vid 16:34

    Det såg ut och vara sörjigt vid Söderby. Dessutom dog vinden på sen em. På andra sidan blev det några timmar på en 200 -metersrepa. Vinden ok men isen var knagglig och mjuknade dessutom framåt 13-14-tiden. Det fick bli gippträning o inte mycket mer.
    Grattiis Mården o Radius till snygga farter i TT! Man missade uppenbarligen något.

  • the_novice

    Medlem
    2 mars, 2013 vid 18:02

    Snösörja i Karlstad…

  • herr-pelegrin

    Medlem
    3 mars, 2013 vid 09:45

    Mården – Janne kör 5.5 med Isabellan, i dag sö. Det brallade småspik i natt och blåser fortfarande ordentligt.

  • radius

    Medlem
    4 mars, 2013 vid 12:26

    Spännade att se vad lite plusgrader och sol kan göra de närmaste dagarna. Rapport från värtan i helgen är att det är 0-5 cm snö och snart dags för skridskor i stället för skidor och snowboard. Har inte rekat själv men det låter hoppfullt…

  • herr-pelegrin

    Medlem
    4 mars, 2013 vid 13:00

    Det kan komma att hända saker i veckan (!) med alla dessa plusgrader på dagarna. Om det ligger 0-5 cm på Värtan så är det likvärdigt med förhållanden en bit ut på Horsan, där det lö-sö gick att köra under 25 knop men inte mer för då hade nog ekipaget skramlat sönder. Jag antar att Mälaren ligger lite efter med snösmältningen…

  • radius

    Medlem
    5 mars, 2013 vid 09:27

    Några klipp från Kungsbackafjorden: )
    http://www.youtube.com/watch?v=ekG_YEngLNE&feature=youtu.be

  • mcrill

    Medlem
    5 mars, 2013 vid 22:21

    Ja, det var verkligen en fin dag…Snyggt filmat.

Sida 42 av 59

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.