Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing is segling i Stockholmstrakten på lördag

  • mattias112

    Medlem
    1 april, 2011 vid 19:29

    Är det säker is ute vid Årsta?
    Proggen säger ca 5-6 m/s ssv. Jag bara måste köra imorgon:-) så om det är klent med vind i Drevviken finns det nått annat att rekommendera som har bra is? Är det Årsta som gäller??

  • marden

    Medlem
    1 april, 2011 vid 19:59

    vet inte, i tisdags var det 35cm
    du kan ju kolla in dreviken och om det inte verkar bra kan du följa med mej till årsta eller åka en bit till ner till herr p på horsfjärden
    eller haka på DN-jakter o säkert några andra till värtan http://issegling.egensajt.se/board/vartan-sthlm-malaren-m-m-var-e-de-bra-sakert-t573.html

    du kan nå mig på 0707750832/henrik

  • trimmarn

    Medlem
    2 april, 2011 vid 07:20

    Det ser ju ut att blåsa hyffsat nu i vendelsö iaf. Jag sticker nog ner till drevan och kör en timme.
    peder 0734 21 95 20

  • herr-pelegrin

    Medlem
    2 april, 2011 vid 08:08

    Från Muskö kan rapporteras att det varit plusgrader under natten. Isen ser rejät blöt ut. Jag vågar inte mig på att gissning hur säker/osäker den är. Jag skulle inte ge mig ut delvis beroende på att isen kan vara för porös för isbräda.

    Vad gäller vinden – inga problem! Det brallar helt ok. I övrig dimma som lättar lite och ca 3-4 plusgrader.

  • mattias112

    Medlem
    2 april, 2011 vid 08:39

    åker först Drevviken, är där om ca en timma.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing is segling i Stockholmstrakten på lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.