Senaste nytt Forums Vågsurfing Kåsa på fredag lunch ??

  • Kåsa på fredag lunch ??

    Publicerad av robrox på 7 november, 2007 vid 20:40

    Nån som kommer köra i Kåsa på fredag ska blåsa fan från NNV funkar det? Kommer förbi och surfar till http://www.stoneandwater.nu Tittar förbi ca 12:30 är det folk som kör stannar jag och drar en feting till bildserie 🙂 Annars drar jag vidare mot Apel eller läjjet för windsurfing.

    SeeYa -SAW-

    emm svarade 16 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • nekons

    Medlem
    8 november, 2007 vid 09:20

    Kommer se ut om under Rip Curl Surf Search Open – tävlingen tidigare i höstas.

    Brute beauty! :cool2:

  • robrox

    Medlem
    8 november, 2007 vid 09:31

    Fan va najs då kommer det ligga några i då. Vilket håll kör man åt i den vinden eller spelar det ingen roll ?

    Ser fram emot morgon lunch kommer ner runt 12:30

  • chuckey

    Medlem
    8 november, 2007 vid 22:15

    Fan va gött. trodde inte det skulle funka imorrn. då sticker jag ner efter lunch nån gång.

    Förmodligen blir höger vågorna fina då. Dom längst ut till höger sett från stranden som alltid brukar vara lite större.

  • chuckey

    Medlem
    8 november, 2007 vid 22:17

    @nekons 427292 wrote:

    Kommer se ut om under Rip Curl Surf Search Open – tävlingen tidigare i höstas.

    Brute beauty! :cool2:

    Då går ja fan upp. Vågorna sög då, helt sönderblåsta :tongue:

  • robrox

    Medlem
    9 november, 2007 vid 06:12

    Najs jag tar en sväng förbi apel oxå hoppas jag hinner med allt på 1 timme eller typ det blir väl 40 minuter fotande 20 minuter bilkörning. Men det var väl risk för regn då vettefan har inget regnskydd till kameran än.

  • chuckey

    Medlem
    9 november, 2007 vid 21:49

    Va de nån som gick ut på kåsa? vid 3 såg det helt dött ut så jag gick ut i apelviken. Fy fan va bra. Första gången jag kört sideshore och det var grymmt. Apelviken är underskattad vågsurfing spot

  • mag

    Medlem
    10 november, 2007 vid 10:27

    Förhållandena i fredags var ganska unikt, så du får vänta väldigt väldigt längen innan det blir samma sideshore igen tyvärr… Det är därför som många undviker A-Bay och snackar ner det stället. Men när det är bra är det bra.

    /Magnus

  • emm

    Medlem
    12 november, 2007 vid 22:10

    Kåsa var är det…? damn jag bor ju helt fel i svea just nu=( Ge mig lite swell på Torö eh!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Kåsa på fredag lunch ??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.