Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klubb eller förråd Tarifa

  • Klubb eller förråd Tarifa

    Publicerad av nissew på 5 maj, 2013 vid 19:54

    Tja!

    Ska flytta till Gibraltar och jobba några år och tänkte skicka ner min utrustning med flyttlastet. Någon som har varit bosatt på Tarifa och vet var man kan förvara sina saker eller bli medlem i någon klubb etc?

    Alla andra generella tips om surf i Tarifa/Gibraltar trakterna välkomnas också.

    /NW

    claesa svarade 11 år sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • Aquario

    Medlem
    9 maj, 2013 vid 08:44

    Vilket lyxläge att få bo och windsurfa i det området i flera år!!!
    Att hitta förvaring borde inte vara mycket svårare än att snacka med någon av uthyrarna på platsen om att hyra förvaringsplats. Kanske årskort är ett bra alternativ, för att slippa släpa med sina egna prylar.

    Själv har jag hyrt på: http://www.tarifawindsurfing.com/

    Lycka till!

  • nissew

    Medlem
    9 maj, 2013 vid 16:44

    Tack för svar.

    Kommer bli lyx ifall man hittar tid mellan jobb och familj/barnen. Volare var de första jag kollade med men de kunde inte hjälpa med storage. Har även kollat med roddklubbarna och Royal Gibraltar Yacht Club’s på Gib men ingen som har koll. Verkar inte finnas några windsurfing clubbar där utan får bli Tarifa. Lutar åt att slänga med mitt kitt på flyttbilen och hoppas kunna lösa det på plats alternativt hyra Shurgard förråd.

    Någon annan som har kontakter eller tips så skriv gärna.

  • claesa

    Medlem
    14 maj, 2013 vid 04:11

    Jobbade där i fem månader över sommaren några år sedan i en kitebrädtillverkning.. Hade min utrustning liggande på 100% fun hotellet där jag jobbade. Bara att bära tvärs över vägen så var jag vid las dunas/valdevaqueres. Vet inte om mistral eller spinout som ligger där har platser för förvaring. Skicka ett mail till dom och kolla. Tror nog att det bästa är att ha grejorna förvarade i bilen så du kan ta med dom. Framförallt då det är ganska troligt att du vill välja spot efter förhållande. Skulle inte ha något imot att byta med dig över sommaren. Ganska ok ställe att befinna sig i.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Klubb eller förråd Tarifa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.