Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Kollasurfet hoj!

  • Kollasurfet hoj!

    Publicerad av twingo på 15 september, 2004 vid 18:17

    Yamaha XT600 88, med nytt avgas o ny bromskskiva m.m, gått enligt mätaren 3400mil (tror inte jag, heller..) fin o hel säljes NU! Ev kan fint Gore-Tex ställ medfölja, pris 18000kr Benne 0730-387687.

    tobas svarade 19 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 september, 2004 vid 00:29

    Hallå där?! Vad hette forumet? Surfbussen, eller hur?! Hur mkt grejer lastar du på moppen? En Twingo lastar heller inte särskilt mkt för övrigt.

    Så låt oss slippa despo-inläggen och använd blocket.se eller liknande sajt istället.

    /David

  • roland

    Medlem
    18 september, 2004 vid 18:11

    Du ta o regga dig sen kan du ju klaga på allt annat som har kommit upp här allt från strappon till varmluftsballong

  • davo

    Medlem
    18 september, 2004 vid 22:54

    Sådärja, nöjd?
    =)

  • patrikol

    Medlem
    19 september, 2004 vid 15:56

    Mycket bättre! Välkommen! smile.gif

  • twingo

    Medlem
    20 september, 2004 vid 06:47

    Håller i princip med dig..Men, jag är sådan att kan jag kränga en leksak till en broder i stället för till nått fotbollspelande ufo så gör jag hellre det..Grejorna hamnar i förstående händer…Alla har inte den inställningen, tyvärr. Och en Twingo lastar mer än du kan ana…Knepet heter fälla skjuta fram o fälla igen…Och jag tror inte jag är rätt person att hacka på när det gäller surfbilar…

  • tabi

    Medlem
    20 september, 2004 vid 10:20

    SURFBUSSEN

    “Surfmobiler, surfbussar eller andra fordon som krävs för att ta sig till surfet.”

    Ganska vid definition skulle jag säga….

  • tobas

    Medlem
    29 september, 2004 vid 23:52

    Kolla och kolla!! Sälj den till nån kitare så blir vi fler som tar hojen till surfet istället…

    Live to Ride, Ride to Surf, Surf to Live!! cool.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Kollasurfet hoj!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.