Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lättvindsfoil på bökiga stränder?

  • atte

    Medlem
    21 januari, 2009 vid 19:58

    @Biorno 526717 wrote:

    Köra på djupt vatten med risk för att driva skulle jag inte vilja köra foil då du inte har någt att flyta på om det skulle skita sig…

    Flyter gör du jö med hjälp av Flytvästen, svårt att simma i fatt en tappad LEI.

  • pjoter

    Medlem
    23 januari, 2009 vid 01:02

    Haha.. fan vilken go tråd i riktig gammal steffo-anda!

    Vill bara börja med att hålla med alla, Foilar suger och lättvindskiting är skit! De får dom hålla på med borta i stockholm! Råkar ni sen se nån som har skitkul i habo när det knappt blåser nåt så våga er för tusan inte fram å fråga om ni får testa, de kan rucka hela världsbilden för er och det är ju inget vi vill riskera. Å framförallt har jag ingen som helst lust att dela spotsen med andra dom där soliga goa dagarna med 4-5m/s. Ååh, iår kommer det bli en riktigt go ensam sommar i vattnet i habo. Å de bästa av allt är folket som sitter på stranden å gnäler över att de blåser för lite. 🙂

  • skejtar_henke

    Medlem
    23 januari, 2009 vid 07:21

    Jag har provat Pjoter och jag tycker fortfarnade inte det är kul 😉

  • yann

    Medlem
    23 januari, 2009 vid 08:06

    Allting på vattnet är väl bättre än att vara på land och det är nog ingen tvekan att foilarna rockar i lättvind. Jag vet bara inte om det är värt pengarna riktigt. Jag hade 48 sessions i Svedala under 2008 och körde min största kite (Ozone Sport II 13m) 4 gånger av dom.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lättvindsfoil på bökiga stränder?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.