• Publicerad av mes på 15 januari, 2012 vid 18:01

    Lökiga snubbar
    Lökiga brudar
    Lökiga brädor
    Superlökiga segel
    Musiken då…fett überlökig…
    Helt enkelt underbart…

    VHSwindsurf har lagt upp massa retro på tuben. Nu ska jag slanga ner R.I.P till crosstrainerpasset.

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=FV8gFw0_9MI&feature=related”]Windsurf – Mistral Promo 1985 – YouTube[/ame]

    P.S Ursäkta om det är jättegammalt…

    mes svarade 12 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jesse

    Medlem
    16 januari, 2012 vid 11:52

    Oj, det var nostalgi det…

    Gillar 3:08-3:20 bäst. 80-talshumor a lá Benny Hill när den är som bäst! 🙂

  • oscarlj

    Medlem
    16 januari, 2012 vid 13:52

    Riktigt coola, gillar den spänniga killen som kör utan sele och surfar upp o ner på stranden 🙂

  • sailortrash

    Medlem
    16 januari, 2012 vid 18:14

    ha ha

    ser ju ut som att vindsurfing var roligare då..

    äkta gladsurfing

  • tws

    Medlem
    16 januari, 2012 vid 19:34

    Jeg har to superlights. Bedre farger før i tiden. En fotograf sa han forsøkte brettseiling igjen etter 20 og det var som å seile med fremtidsutstyr.

  • mr-jibe

    Medlem
    16 januari, 2012 vid 19:55

    Minst sagt lökigt!! Jädrar vilken härlig video! Har fått en känsla av att det va “ballare” att vindsurfa “på den tiden” än nu… Även om man berättar för nån brud så blir dom ju imponerade men inte lika mycket som jag kan tro… Lite synd!

    Måste bara lära mig railride (har provat och det är inte lätt!!) och bodydrag!! Retrotricken är ju de ballaste!

    Skön assdrag vid ~10:10 😀

  • mes

    Medlem
    7 februari, 2012 vid 12:04

    Såhär halvt ihjälfrusen kollade jag lite fler av lökfilmerna på lunchen och en sak som slår mig är att musiken (hur kasst det än är med 80-tals västkustpudelpowerpop) passar bättre till surfstämningen än dagens schablonpunkpoprock som bara är aggressiv och totalt menlös…och har i 99% av fallen inget att göra med det som filmas. Liksom…knö in en fyrkant i ett hål…går ju inte bra…
    Självklart svagt IMHO…;)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.