Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Malaga/ Tarifa skiftet feb-mars

  • Malaga/ Tarifa skiftet feb-mars

    Publicerad av anonym-anvandare på 20 januari, 2004 vid 09:55

    Jag ska vara en vecka i Malaga vecka 10. Malaga ligger som ni vet inte så långt från Tarifa:-) Minst en dag tänker jag vara där om det finns hyfsade vindchanser. Hur är det den perioden? Var ska jag hyra grejor? Kan man hyra i Malaga om det skulle blåsa?
    /Robin

    marra svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • wwwsoutheastse

    Medlem
    20 januari, 2004 vid 21:36

    sweet dude..
    Var nere i malaga i 1,5 mån.. skulle iegntligen varit där till i feb men pga sjuckdom å kit så åkte jag hem..
    Där e as fett, men det e dåligt med stränder vid staden.. men en bit bort så e det fint.. billigt å massor med brudar.. för mycket brudar.. =)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 januari, 2004 vid 08:55

    Låter bra! Vet du om det finns någon uthyrning och i så fall var? Kan inte ta med egna prylar tyvärr. Vad kan man räkna med för vindar?
    Tack för svaret!
    /Robin

  • wwwsoutheastse

    Medlem
    21 januari, 2004 vid 20:46

    jag körde ner från skåne med min 740 GL 340 mil enkel resa. Jag hade egen bräda med mig men fick alldrig tillfälle att surfa. Tarifa har ju konstant vind säger dom, där e det waves å blås hela tiden, där finns också X_antal uthyrnings zoner sägs det så du behöver og inte oroa dig om just den saken.. Men vill du ha fribiljetter till alla nattklubbar så gå till universidad de malaga cursos espanol para extranjeros där ligger massor av firbiljetter till klubbarna och gratis dricka VIP kort.. leta dig upp till gamla staden vid catedralen där hänger dom flesta, mycket svenskar där.. massor til å med. grin.gif

  • marra

    Medlem
    2 februari, 2004 vid 01:10

    hallå hallå!

    ska också ner till Tarifa i april!
    ska inte köra 740 som southeast här gjorde, utan vi kör klassisk veteran volvo 145 express likbil! målet är att stanna 2 månader, och då bor vi i bilen, har med konserver och pasta för hela perioden, egna utrustningar mm.
    det vi inte tar med är brudarna. det får vi fixa där nere grin.gif
    saken är att det ska bli så mycket budgetresa som möjligt, så över 10000 vardera tänker vi inte lägga på hela skiten. då räknar vi juförsig inte in bilen (kostade 5500)
    men sedan lägger vi ca. 4000 var på bensin (jag och min resekompis) och så har vi 6000:- till mat, alkohol, kvinnor och nya surfgrejer som ska köpas där nere….

    mitt tips på var du ska hyra är spin out.
    kolla http://www.tarifaspinout.com
    ett sjysst surfcenter lite utanför stan.

  • marra

    Medlem
    2 februari, 2004 vid 01:14

    förresten southeast, vad var det för gratis dricka du skrev om??
    var fixar man vip bränne? laugh.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Malaga/ Tarifa skiftet feb-mars

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.