Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som har hittat en förlängar + fot på Torö?

  • Någon som har hittat en förlängar + fot på Torö?

    Publicerad av robin på 25 augusti, 2010 vid 12:26

    Upptäckte igår att min förlängare och mastfot inte ligger där de ska, så jag misstänker att jag glömde dem på stenstranded i helgen:blush: Är det någon som har sett dem eller kanske plockat med dem hem? En vindsurfing.se RDM kolförlängare och en Streamlined mastfot.

    steffo svarade 13 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • k-w

    Medlem
    25 augusti, 2010 vid 14:22

    Hej Robin, såg din förlängare + fot igår kväll vid den lilla tallen där vi riggade i söndags. Hade inte en tanke på att det kunde vara din utan trodde den tillhörde någon av dem som var där igår. Har du tur och ingen har korpat den så ligger den nog kvar där än.

    Lycka till!

    /Kristian

  • robin

    Medlem
    25 augusti, 2010 vid 20:12

    Hej Kristian! Vad typiskt, jag gick till och med en vända för att kolla att jag inte hade glömt något. Inte undra på att min fru alltid säger att jag inte kan leta:-) Jag får väl ta mig en sväng till Torö helt enkelt. Om det är någon som ser den och får för sig att ta med den närmare Stockholm kan man ringa mig på 0709607635.

  • dr-masse

    Medlem
    26 augusti, 2010 vid 07:01

    De låg kvar där igår (onsdag) i alla fall. Trodde även jag att det tillhörde någon som var där.

  • robin

    Medlem
    26 augusti, 2010 vid 07:54

    Det hade jag också trott. Jag måste bli bättre på att få med alla grejor… Inte första gången jag glömmer något på stranden.

  • gur

    Medlem
    26 augusti, 2010 vid 08:23

    jag såg den också när jag kom igår och tänkte tanken att den kanske var glömd, jag tror dock (jag skall inte svära på detta för det var rätt mörkt) att den inte låg där när vi skulle hem? det var ju dock inte så många där så det borde ju gå att få fram om nog tog hand om den.

  • steffo

    Medlem
    26 augusti, 2010 vid 08:26
    Robin;627878 wrote:
    Upptäckte igår att min förlängare och mastfot inte ligger där de ska, så jag misstänker att jag glömde dem på stenstranded i helgen:blush: Är det någon som har sett dem eller kanske plockat med dem hem? En vindsurfing.se RDM kolförlängare och en Streamlined mastfot.

    Skicka mig ett PM

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som har hittat en förlängar + fot på Torö?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.