• NAISH SEGEL

    Publicerad av kamaaina på 19 november, 2003 vid 21:19

    Hej undrar bara om ni tycker att 1850:- for ett sprillans 2001 segel fran Naish e ett ok pris? Gar i valet o kvalet att kopa segel eller ej fran en butik haer i Honolulu, vad tycker ni? Tankte mig ett Force, ok segel eller?

    anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • skywalker

    Medlem
    19 november, 2003 vid 23:56

    Lite mindre är ju aldrig fel, men det är nog ganska ok pris ändå om det är rent nytt. smile.gif

  • adde

    Medlem
    20 november, 2003 vid 08:39

    Fram till 2001 hette Naishs vågsegel Nalu och Hokua. Force (och Session och Outlaw) kom först 2002, halvåret efter kom första versionen av Boxer. Alla dessa segel fanns kvar 2003 (men uppdaterade). Till i år (2004) har outlaw försvunnit.

    Annars är Force ett helt okej segel, riktat till något tyngre seglare. Motsatsen är Outlaw. Själv har jag Session 2002 som jag gillar skarpt.

    Så är det en 2001:a eller en 2002:a??

    /adde

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 november, 2003 vid 09:05

    Vilken butik pratar du med?
    Tycker att priset ar rent ut sagt hutlost hogt.
    Du borde inte betala mer an max $150 for ett 2001 nytt segel, aven det priset ar hogt. Du ar ju trots allt pa maui dar surf prylar ar forbrukningsvara.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 november, 2003 vid 09:34

    Honolulu ligger inte på Maui…

  • kamaaina

    Medlem
    20 november, 2003 vid 17:35

    Raett, Honolulu ligger inte riktigt pa Maui, men aker faktiskt dit over nyar, rekomendationen e da att vanta kanske? Det kanske var 02 segel, var faktiskt inte riktigt saeker. Enligt vaderkanalen blaste det 50mph igar….o jag som var tvungen att jobba
    /K

  • wiseguy

    Medlem
    20 november, 2003 vid 22:56

    Vad jobbar du med.. behöver de fler anställda wink.gif

  • kamaaina

    Medlem
    21 november, 2003 vid 21:33

    Om du e inne pa biomedicin sa kan vi nog ordna ngt..
    /K

  • adde

    Medlem
    24 november, 2003 vid 07:19

    Kan du ordna en post-doc med start om ett år grin.gif

    /adde (bio-matematiker)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 november, 2003 vid 13:42

    kolla med pascal! han kan nog ge dig bra beg priser! men naish butiken handlar man bara i om det kniper. totala rip off priser! men å andra sidan så ligger ju dollarn lågt… hmm, kolla med hawaiian watersport annars, där kan du får “teamrider” priser om du seglar med klibba i seglet!

    Sen tror jag nog även att alex ska sälja lite prylar. ta och fråga runt på stranden istället, så kan du nog få 03 billigare!

    ha det så trevligt på DH.

    antar att du är den enda svensken där nuförtiden, men det kanske blir lite ändring på det framöver!

    rippa på /pelle

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.