Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny design på Surfzone

  • challgren

    Medlem
    24 juni, 2010 vid 11:29

    Ok nu fattar jag. Ska kolla på det…vet vad det beror på men får se hur det kan lösas på bästa sätt…

  • claes6

    Medlem
    22 juli, 2010 vid 00:14

    Har inte tagit mig tid att gå igenom alla inlägg, så jag kanske upprepar något som redan är sagt. Men jag saknar fliken “surfbussen” som fanns tidigare. Har precis köpt en Starcraft för att få plats med alla prylar, och skulle gärna vilja ha en forumflik med tips och råd för “surfbussar”.

  • g_l

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 15:29

    Vad har nu hänt med designen på surfzone? Listan över ämnen ser knepig ut och man kan inte se något av innehållet när man för muspekaren över titeln på ämnet. Jag kan inte heller se namnet på den som gjort inlägget. Ser endast avataren. Däremot går det att föra muspekaren över den plats där namnet brukar stå, och då kommer info upp om vem som gjort inlägget. Den gamla snabbkopplingen till senaste inlägg i tråden varkar också försvunnit. Har det hänt något, eller är det min PC som spökar? (får samma skumma design på två olika PC:n).

  • robin

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 20:36

    Jag har samma problem med Internet Explorer. Funkar bättre med Firefox.

  • swe-496

    Medlem
    26 juli, 2010 vid 03:14

    Samma sak för mig…Man ser inte avatarerna heller.
    Trodde först att det var något fel på min dator eller läsare (Explorer). Skönt på ett sätt att det är andra
    som har samma problem…

  • macedu

    Medlem
    26 juli, 2010 vid 14:55

    Samma här och jag kör FIrefox!

    Tråkigt att behöva öppna ämnen när man förut kunde “tjuva” lite på vad innehållet var…..
    Avatarerna är oxå borta….
    BLev så här ngn gång i förra veckan…. tis-ons typ… 🙁

    /mac

  • dr-masse

    Medlem
    26 juli, 2010 vid 15:42

    Det är en lite mer “slimmad” variant, lite fintrim verkar återstå… skall se till att han byggledaren kikar på det. I Chrome funkar det fint, förutom “förvisningen” som pop-up, som även jag gillade.

  • planing

    Medlem
    10 augusti, 2010 vid 19:54
    stefanlindmark;615874 wrote:
    Ett annat problem jag hittat med nya designen. Gäller Firefox och Chrome, inte Internet Exploder.

    Om jag står i konfen Vindsurfing och Ctrl-klickar på länken till ett underforum för att öppna i ny flik, t.ex. “Racing-Formula, Raceboard, One design, Kona mfl”, så öppnas en ny flik OCH underforumet laddas dessutom i befintlig flik.

    Högerklick->Öppna i ny flik fungerar däremot som det ska.

    Samma sak gäller för Shift-click för att öppna i nytt fönster — öppnas i nytt fönster OCH befintligt fönster.

    Detta är inte fixat va? Jag har fortfarande detta problemet i Firefox 3.6.8. Ni kanske har koll på det. Tänkte bara nämna det så att det inte kommer bort.

  • dr-masse

    Medlem
    11 augusti, 2010 vid 11:27
    Planing;625097 wrote:
    Detta är inte fixat va? Jag har fortfarande detta problemet i Firefox 3.6.8. Ni kanske har koll på det. Tänkte bara nämna det så att det inte kommer bort.

    Funkar i Chrome, i alla fall. Testade nyss.

  • planing

    Medlem
    11 augusti, 2010 vid 13:17
    dr Masse;625175 wrote:
    Funkar i Chrome, i alla fall. Testade nyss.

    Ok, då är det nåt med min dator. Funkar varken i Chrome (senaste) eller i Firefox. Funkar dock när jag högerklickar och väljer ‘Öppna i ny flik’ precis som Stefan skrev.

    Jaja, det är ingen fara. Jag får leva med det. Kan det ha att göra med att jag kör XP tro???

  • carl-r

    Medlem
    11 augusti, 2010 vid 23:02

    I min chrome så öppnas det på det sätt som Planing beskriver.

  • star

    Medlem
    4 september, 2010 vid 08:46

    Surfzone leder utvecklingen. Skeppsholmen mäklare “www.skeppsholmen.se” har nu ändrat sin design efter intryck av detta forum?

  • hakuna

    Medlem
    9 september, 2010 vid 13:44

    Fick lite konstiga fenomen nu. Se bifogade bilder.

    Första är en personlig profil.
    http://www.surfzone.se/forum/member.php?u=1755

    Andra är när jag trycker på Nya på denna sidan.
    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=73622″]Ny design på Surfzone – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

    Niclas

  • bonasurf

    Medlem
    30 september, 2010 vid 08:27

    Genvägarna i rullgardinerna på menyerna inte fungerar på min explorer 8 Win7 . Se bilderna nedan så ser ni att det inte går att använda den smarta genvägen.
    Nu ser man inte pilen men den hovrar forum raden på bägge skärmdumpar(Firefox(fungerar),iE8(fungerar ej).
    Även om det är en liten grej så är det faktiskt den länken man använder mest om man orkar klicka :-).

  • hakuna

    Medlem
    4 oktober, 2010 vid 07:42

    Nu funkar det inte att trycka på Citera-knappen. Händer ingenting.
    Snabbsvar funkar.

    Nu när jag tog Editera, så hamnar inte den där megastora grå rutan längst ner, utan på sidan. Så det blir mycket scroll i horisontalled.

Sida 9 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny design på Surfzone

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.