Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny spotguide, Sverige

  • hildingdude

    Medlem
    4 oktober, 2007 vid 20:43

    sjukt bra gjort! Jag lägger upp de kända spotsen vid rågelund. Men spotsen jag har hittat när jag plaskat runt i badshorts vid 10 års ålder är hemliga och kommer fortsätta vara de!
    Kanske skulle kunna fixa länk via dmi så man får vindraporten direkt på spot kartan om de inte e för avancerat!

  • surfmc

    Medlem
    4 oktober, 2007 vid 20:49

    I like it aloooot, jag klickade på Apelviken och det stod att man kunde ladda upp en ny bild, raderar man en annan då eller ligger det ingen bild uppe nu på Apelviken?

    Jag har inte hunnit kolla så mycket ännu, finns det något utrymme för lokala regler? Vore bra att alla kan få tips om vad som gäller för att minska risken för konflikter med tex campingägare i Björkäng och andra intressenter.

  • swe22

    Medlem
    4 oktober, 2007 vid 22:13

    Jo det är bara att ladda upp bilder. Inga andra försvinner. För att inte göra det för krångligt i inläggning av spot så har jag bara valt att ha en lååångtext. Samla all nödvändlig info om campare osv i den. Finns ingen begränsning på textmängd. En blogg-funktion på varje spot är också på G.

    Jag har nu fixat lite så att man lättare kan navigera utan att använda webläsarens inbyggda bakåtknapp och sen så att man tydligt ser vilka filtreringar man gjort.

  • tjoppe

    Medlem
    4 oktober, 2007 vid 22:17

    Sweeeeet!

  • swe22

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 13:00

    Jag la till länkning till Eniro´s flygfoto som i dom flesta fall är betydligt bättre än googles satellit.

    Vägbeskrivning från en stad eller adress är också en funktion som är på G.

    //Conny

  • jezaja

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 13:21

    Länka loggan längst upp till höger för att komma till förstasidan, jag klickar på den hela tiden 🙂

  • swe22

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 14:43

    @jezaja 420100 wrote:

    Länka loggan längst upp till höger för att komma till förstasidan, jag klickar på den hela tiden 🙂

    // done

  • gurra_g

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 15:13

    Riktigt bra jobbat! Bara o fylla på nu…

  • bjarmark

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 15:24

    Var lägger man in spots på Öland?

    Jag hittar ingen vettig kategori att lägga i men det kan bero på min ringa kunskaper i geografi. Att det inte finns ett enda spot där skvallrar nog om att jag inte är ensam om problemet.

    Annars, som sagt innan, jävligt snyggt.

  • sidpiraya

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 18:11

    Va fan vem har avslöjat VOMB?

  • tote

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 19:00

    Har bara hunnik kolla som allra hastigast men det ser ju riktigt bra ut! Snyggt jobbat! :laugh:
    Någon skrev tidigare att bestkiteboarding.dk är bra att sno idéer från och där kan jag instämma, riktigt grym sida.

  • sourra

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 19:13

    Conny, du kanske skulle lägga till en funktion så man kan rapportera oseriösa spots. Jag tycker det är synd om ett sådant här potent spotkort ska lusas ned med skämtspots.

  • jezaja

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 20:25
    sourra;420163 wrote:
    Conny, du kanske skulle lägga till en funktion så man kan rapportera oseriösa spots. Jag tycker det är synd om ett sådant här potent spotkort ska lusas ned med skämtspots.

    Även spara gammal information, tex. maila alla ändringar, egen databas för gamla inlägg eller bara visa den nyaste sorterat på datum.

    Blir nog lätt att folk går in och pajar om det läggs in lite halvsecret spots.

  • swe22

    Medlem
    5 oktober, 2007 vid 23:02

    Jo, så har jag byggt upp det. Det sparas så att det är lätt att återgå till en senare sparat läge. Sedan har jag byggt in så att det är väldigt lätt att banna en oseriös användare.

    När det sparas så ser jag direkt vad som är ändrat osv.. Har varit lite lätt spam till min email men men, kul.

  • skotten

    Medlem
    6 oktober, 2007 vid 05:32

    hi man, I know this s a nightmare, but it would be cool if you could have a small table somewhere showing the next few days wind forecast for the spot you are looking for?… even maybe a small RSS feed in a thumbnail for DMI in Skåne, osv…..

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny spotguide, Sverige

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.