Senaste nytt Forums Vågsurfing nybörjare i cornwall

  • nybörjare i cornwall

    Publicerad av lommasurfarn på 6 juli, 2008 vid 20:17

    Ska till Cornwall nästa vecka och tänkte passa på att lära mig surfa. Är det nödvändigt att ta en kurs eller fixar man att komma igång själv? Och var finns det kurser/brädhyra? Antar att det finns gott om det i Newquay men eftersom många här varnat för att där kan bli riktigt crowded på sommaren så funderar jag på att hitta nått annat spot. Några förslag? Kriterierna är väll att det ska va vågsäkert, finnas brädhyra och nybörjarvänligt.

    peterv svarade 15 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • surferhecke

    Medlem
    7 juli, 2008 vid 09:30

    hejsan skummt att du bor i lomma för det gör jag me.
    men skit samma jag ha en kompis i cornwall som surfar på proffesionell nivå och hon tycker att man ska ta lektion

  • peterv

    Medlem
    25 augusti, 2008 vid 23:55

    tjena….annu en surfare fast jag bor i USA…flyttar hem till Lomma om 30 dagar 🙁

    ….det ar inte nodvandigt att ta en kurs men det skadar alldrig om du har nagon som kan visa dig “the basics” och reglerna inom surfing. Om du blir hookad pa surfing och du vill surfa nar du kommer hem till Sverige sa far du tyvarr leta spotsen sjalv eftersom svenska surfare tycker inte om att tala om var de surfar iochmed att det inte finns sa manga spots….det basta ar att surfa utomlands…du lar dig mer och traffar for det mesta vanligare manniskor som ar villiga att dela med sig breaken.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing nybörjare i cornwall

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.