Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag om jag tycker det är intressant med en ?blog?

  • matsb

    Medlem
    9 januari, 2009 vid 20:01

    låter som om du kommer att få 4 härliga månader…..:cool2:
    Googles lösningar …..är det inte många som slår….:wink:

    skapa ett mail konto på gmail.com

    sen kan du tanka upp dina bilder !

    http://picasaweb.google.se/bergman.mats

  • Kjello

    Gäst
    10 januari, 2009 vid 11:01

    Tackar, nu har jag ett gmail-konto, med 1GB plats för bilder & drygt 7 GB för mail,
    ser ut som man får maila till sej själv med bilderna när utrymmet tryter.
    ska kolla wapversionen, men har internetbrowser i Nokia N95 8GB, kanske inte behöver wap.

    Har musik i mobilen så det är knappt 4 GB kvar för bilder, får tanka upp vid alla vlan/wifi tillfällen.

    har bara mobilen med, men tar med ett 16 GB usbminne, ifall jag åker till Hong Kong för en laptop,
    vågar man ha pirat 3dstudio max mm, i usbminnet (finns någon risk med det ?).

    Har precis betalat för en hemsida 139 kr / år för Kjellorix.se,
    (9 GB sa nätverksteknikern grannen, men läst; 1 GB utrymme · 20 GB trafik / mån) allt är inte klart än bara.

    får plåta lågupplöst men minst 1024×768, 5 megapixel tar för stor plats, och för trögt att ladda upp.

  • eliasp

    Medlem
    11 januari, 2009 vid 01:03

    Med F.R.A i krokarna lär de vara farligare att skriva om det här(3 studio max) 😛 Men det är ingen som helst fara att resa med piratkopierade program på usb-minnet.. Sen på http://www.brightville.com får man ladda upp bilder utan begränsat utrymme..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag om jag tycker det är intressant med en ?blog?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.