Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Onwater träningsläger 2007

Taggad: 

  • Onwater träningsläger 2007

    Publicerad av starboard på 23 mars, 2007 vid 10:11

    Nu ligger information och anmälan ute på http://www.windsurf.se/cms
    När du är registrerad går du till “uppdatera min profil” och väljer vilket läger du vill gå med i. Läs beskrivningen på hemsidan noga så får du inga problem med att göra din anmälan.

    Passa på att finslipa utrustning, teknik och fysik innan tävlingssäsongen drar igång. Våra teamriders kommer att hjälpa till och ge er många bra tips för bättra segling. Det kommer också att finnas möjligheter att prova nya Starboardbrädor och Severne segel.

    Vi kör samtidigt ett träningsläger för ungdomar och ett för tjejer.
    Gör din anmälan så tidigt som möjligt då det är begränsat antal
    platser.

    Arrangör: Onwater AB
    Kontakta Tor Pedersen vid frågor
    email: tor@onwater.se

    Oregistrerad svarade 17 år sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • jox

    Medlem
    1 april, 2007 vid 16:20

    Finns det några planer på att flytta träningslägret pga. att SM-tävlingen i Stockholm är flyttad till samma helg?

    /Jocke

  • the_novice

    Medlem
    1 april, 2007 vid 21:26

    Väldigt konstigt, det är väl lite väl sent att flytta lägret nu, hur kom fram man till det nya datumet? Lägret har ju varit bestämt sedan länge. Med en sport som drar lite drygt 20 tävlande i sverige så borde man ju kunna undvika dubbelbokningar…

  • swe-496

    Medlem
    2 april, 2007 vid 00:21

    Håller med dig Krister…

  • jox

    Medlem
    2 april, 2007 vid 16:46

    Jaa det är nästan lite komiskt… Synd att man missar nått av dem hur man än gör. Känns ändå som att man prioriterar tävlingen före lägret trots att jag aldrig har tävlat innan, just därför hade det ju varit kanonbra att dra på läger helgen innan. Synd!

    /Jocke

  • bjarke

    Medlem
    3 april, 2007 vid 08:43

    Nån utveckling här? Dom Onwater-teamriders som skulle väre på campen kommer väl att tävla istället, eller?

    Var sugen på att dra til Karlstad, fast om man kommer väre ensam känns det lite dumt…

  • jox

    Medlem
    5 april, 2007 vid 13:43

    Nu verkar det som det händer grejer… Verkar som att Stockholmstävlingen kommer att flyttas, igen.

    “Vi vill heller inte att tävlingen krockar med träningslägret som anordnas i Karlstad den 26-27 maj. Det är därför i skrivande stund oklart vilka alternativa helger finns kvar att spela med, men så fort vi har mer infromation i frågan återkommer vi.”

    Kanske blir träningsläger iaf.

    /Jocke

  • swe-496

    Medlem
    6 april, 2007 vid 04:54

    Vart hittade du den infon Jox?

  • swe223

    Medlem
    6 april, 2007 vid 12:19

    Mattias!

    Du borde ligga på kojsen vid 04.54 tiden!
    Har du haft premiär ännu ?
    Fick en timme igår på Görveln, det var riktigt gött med premiär 🙂
    //Nicklas

  • swe-496

    Medlem
    6 april, 2007 vid 14:31

    Ska ta premiären på Söndag tänkte jag. Vet inte vart ännu.

  • jox

    Medlem
    6 april, 2007 vid 17:11

    Kollade på vindsurfingförbundets hemsida…
    Exakt länk: http://svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=818014&CatId=392331

    Verkar fortfarande oklart med Stockholmstävlingen…

  • starboard

    Medlem
    17 maj, 2007 vid 21:34

    Har du anmält dig till FORMULA träningslägret?

    Du gör det på http://www.windsurf.se/cms

    Senast 20/5…

    /Tor

  • Oregistrerad

    Gäst
    21 maj, 2007 vid 19:32

    Blev inte riktigt klok på denna länk där jag tror man förväxlar mellansvenska cupen tävlingen med svenska cupen tävlingen så jag gör ett försök att bena ut det hela…

    Till helgen är det alltså ett träningsläger i Karlstad och jag tror de som ska vara tränare där kommer vara tränare där (Per, Anders o Jona vad jag vet).

    Dessutom är det mellansvenska cupen i Tyresö (twc.nu) på lördagen (det är alltså inte denna tävling det står om som flyttats på svf hemsida utan om svenska cupen, JBSS som är senare i juni).

    Mycket olyckligt att dessa två formula events krockar -vi får försöka förbättra kommunikation oss arrangörer emellan framöver…

    Å andra sidan kan man glädja sig åt att det finns två formula valmöjligheter samma helg vilket inte är så vanligt (själv ser jag det som ett ypperligt tillfälle att få ett bra resultat på mellansvenska 😉

    /Johan

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Onwater träningsläger 2007

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.