Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Onwater windsurf camp 2006

Taggad: 

  • Onwater windsurf camp 2006

    Publicerad av starboard på 1 maj, 2006 vid 21:18

    Lördagen den 20 och Söndagen den 21 maj kommer Vänerns norra vatten att vara platsen för vårt träningsläger för Formula, Formula Experience och RS-X . Vill du utvecklas inom kappsegling och lära dig grunderna, förbereda dig inför tävlingssäsongen eller rent av bli bättre på teknik är detta lägret något för dig. Våra teamriders, Per och Jona, samt Anders Boström håller i denna stenhårda uppladdning inför en mycket krävande säsong. Träningen kommer att delas upp i en nybörjar och en elitklass. Vi har redan många ungdomar anmälda och hoppas att få se flera av den kommande generationen i aktion.
    Kostnad är 100:- för deltagande. För deltagande inkl. boende på Bomstadbaden kostar det 500:-.

    Gör din anmälan på http://www.onwater.se under “anmälan CAMP” knappen.
    Senaste anmälan är 14 maj.

    Onwater/Tor

    the_novice svarade 17 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • swe176

    Medlem
    17 maj, 2006 vid 20:24

    Hej

    Jag skulle vilja veta lite mer om Camp än det som finns på CAMP-knappen på onwater.se.
    Hur dags börjar det till exempel.
    Lunch? – antagligen inte för 100 spänn, men är det tänkt att vi går och äter någonstans eller ska vi ha picnic på stranden och prata prylar?

    osv…

    MVH
    Jan-Erik

  • jesper_b

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 09:47

    Stort tack till Onwater, Tor, Anders Boström mfl för ett trevligt arrangemang!

    /Jesper B

    Som fick sig behövlig träning i marginalvindpumpaigångsteknik, fulltryckskryssochslörteknik samt så klart träffa trevliga människor…

  • the_novice

    Medlem
    22 maj, 2006 vid 18:50

    Ja, riktigt bra arrangerat och shysst boende mm. Nu har man ju fått tips om det mesta, allt från diet tips med Mattias till att arrows längare faktiskt är längre än man tror…
    Knepigt dock att man aldrig har tillräckligt stort segel, får nog försöka ragga upp ngt större tills nästa gång det bär av till karlstad.
    Såg också att många tränade på hur nära man kan gå bojarna på lovart sidan innan man fastnar med fenan, och sånt är ju ovärdeligt att veta i riktiga race…

  • swe176

    Medlem
    20 februari, 2007 vid 20:24

    Hej

    den här gamla tråden har naglat sig fast överst i listan.
    Men det är fel år på den!

    Blir det något läger i år?

    /JE

  • the_novice

    Medlem
    21 februari, 2007 vid 08:21

    Javisst blir det läger i år med, jag pratade precis med Tor om det igår, det blir den 26-27 maj och web-anmälningen kommer snart att vara igång.

    /Krister

  • dr-masse

    Medlem
    21 februari, 2007 vid 10:18

    Jag tog bort att det varit naglat, och inväntar nytt läger… OK?

  • swe176

    Medlem
    23 februari, 2007 vid 06:50

    Jag det var bra.

    Nytt läger, ny tråd tycker jag.

  • the_novice

    Medlem
    22 mars, 2007 vid 08:21

    Nu finns info och anmälningsmöjligheter här

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Onwater windsurf camp 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.