• Publicerad av creative på 6 december, 2011 vid 08:26

    Hej! Jag vet att detta är fel plats på forumet att lägga in den här frågan. Men jag tror att det är fler som läser här. Håller på att köpa flybiljett till Perth. Någon som har koll på vilka bolag som tillåter windsurfing prylar. Har kollat här på forumet men det är mest gammal info. Har kollat vad det skulle kosta att hyra där men det va ju inte billigt… Vi ska göra en road tripp i 3 veckor i januari. Provade DHL men det svaret jag fick där i dag var ju löjligt 25000kr. Ja ni läste rätt…
    Tack på förhand Danne.

    creative svarade 12 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • calle

    Medlem
    6 december, 2011 vid 08:31

    Lufthansa och SAS har iallafall haft ok regler.

    / Calle

  • surfgus

    Medlem
    6 december, 2011 vid 09:21

    Finnair är en av dom få som har fasta regler och priser för windsurfing/kajak. 200€ och up till 50kgs får du ta. Åtminstånde när det är bokat så är det inget tjafs och stress när du checkar in …

    //Gustaf

  • oscar

    Medlem
    6 december, 2011 vid 09:44

    http://www.airline-luggage-regulations.com/special.php?flywith=Windsurfing%20Equipment&categoryid=2

    Kolla med de asiatiska bolagen tex Cathay som dessutom har grym service!

  • creative

    Medlem
    11 december, 2011 vid 18:29

    Tack för svaren. Det blir Emirate airline. Där får man ta med sig windsurfing grejer om dom är kortare än 3 meter och Max vikt på 52 kg. Gratis. Man måste bara kontakta bolaget så att dom kan göra en bokning av dina grejer i tid. Mvh Danne

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.