Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Samköp av Wave-kit från Danmark

  • Samköp av Wave-kit från Danmark

    Publicerad av Aquario på 24 maj, 2015 vid 20:43

    Hej!
    Hittade lite intressant begagnad utrustning på Danmarks motsvarighet till Surfzone, men killen vill helst sälja allt på ett bräde och jag är bara intresserad av ett segel och bommen. Finns det någon som är intresserad av brädorna kan vi kanske göra ett samköp och dela på prylarna?

    http://riders.dk/brugtmarked/vis-annonce/?id=298

    raggarn svarade 8 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • raggarn

    Medlem
    25 maj, 2015 vid 08:34

    skick på brädorna då..??
    ev intresserad av Fanaticen beroende på pris förstås…

  • Aquario

    Medlem
    25 maj, 2015 vid 08:47

    Enligt säljaren är allt i gott skick, endast 4.7 seglet som behövde lagning, allt skall vara inköpt 2012 men åtminstone seglen vet jag är 2010 års modell, så det är kanske resten också?

    Raggarn nämn ett pris som du tycker skulle vara rimligt att betala för Fanatic-brädan.

  • dr-masse

    Medlem
    25 maj, 2015 vid 08:49

    Kul diskussion, men kanske mer funkis att ni tar den via pm eller mail?

    Bara en tanke.

  • Aquario

    Medlem
    25 maj, 2015 vid 11:09

    @dr Masse 733159 wrote:

    Kul diskussion, men kanske mer funkis att ni tar den via pm eller mail?

    Bara en tanke.

    Bra tanke! Passar absolut bättre med privata meddelanden när det blir mer specifikt. Nu är jag mest intresserad av att få med några på tåget och kanske lite allmänna uppskattningar av årsmodeller och värde på prylarna.

  • Aquario

    Medlem
    25 maj, 2015 vid 12:26

    Fick ditt PM Raggarn och har svarat två gånger, men kan inte se att jag skickat något svar, har det kommit fram?

  • raggarn

    Medlem
    25 maj, 2015 vid 16:24

    jhhhhooop….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Samköp av Wave-kit från Danmark

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.