Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Se och kläm på Starboard kommande helg i Varberg

  • Se och kläm på Starboard kommande helg i Varberg

    Publicerad av tiki på 16 juni, 2005 vid 18:52

    Promo-turnén rullar på och sista stoppet blir mycket exakt i Varberg denna helg 18-19 juni. Kom-se-pröva-diskutera och varför inte köpa Starboard bräda under lördag-söndag.

    Glädjande för den som har många kluriga frågor har vi den här gången fått stöd av oerhört kunnige Ola Helenius som kommer att finnas på plats. Ola har lovat att inte diskutera tredjegradsekvationer under dessa dagar utan strikt fokusera på det senaste på vindsurfingfronten.

    Erbjudanden följer självklart av händelsen och det kommer även att finnas vissa modeller som kan provas om vinden ställer upp.

    Ses i solen!

    Mvh
    Jonas



    http://www.onwater.se

    basse svarade 18 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 juni, 2005 vid 19:30

    Det här är ju något som våra andra kära butiker borde göra också. Visa upp grejorna där dom hör hemma inte bara stå i butiken och snacka. Tror nog att man kan få mer nöjda kunder på detta sätt. Samt att man kan ju få andra människor att upptäcka denna underbara sport.
    Tror nog att det svider hos vissa butiker nu ….

    Bra jobbat killar .

  • imported_macts

    Medlem
    16 juni, 2005 vid 19:57

    Tycker också att det är lysande, men det finns faktiskt även andra butiker som gör liknande. Tex Skidsport hade testhelg i Fituna för ett par veckor sedan (tror att det samkördes med Onwater). Finns säkert fler exempel.
    Som sagt, jag tycker att sådant är mycket bra!

  • the_novice

    Medlem
    16 juni, 2005 vid 20:35

    Skulle gärna vilja se lite exaktare information än så! smirk.gif
    Vilka tider tex?
    Och vilka brädor, antar att ni inte har med en av varje storlek och model i sortimentet?
    Vindprognosen pekar väl på perfekta förhållanden för Aeron…. tongue.gif

  • martin

    Medlem
    16 juni, 2005 vid 21:14

    När dyker ni upp på Öland?
    Eller det kanske inte är tillåtet iom SP-centret nere på stranden på Haga när jag tänker efter. Det blev ju ett jädra liv när North-killarna lånade ut gratis grejor på Haga för några år sedan.

    Promotour borta vid kitestranden vid Sandbergen kanske? Eller en bit bortom badstranden vid båtarna?

  • rasmus_w

    Medlem
    16 juni, 2005 vid 21:28

    De kunde ju göra upp om att samarrangera med Skidsport så då kan de väl försöka se om SP låter dem hållas i en dag eller två på Haga.

  • tiki

    Medlem
    17 juni, 2005 vid 07:02

    Kul att det uppskattas. Råkade glömma relevant information som tid och plats. Vi finns i Apelviken (surfparkeringen) från kl 10.00 – 17.00 under lördag och söndag. Ola är med från tidig eftermiddag på lördag.

    Jag fyller bussen till toppen med prylar. Aero-brädan är strax på ingång till oss men dessvärre inte i lager just nu. I nuläget finns bara en i Sverige och den har Per Anderssons pappa…

    Väl mött!

    //Jonas



    http://www.onwater.se

  • basse

    Medlem
    17 juni, 2005 vid 07:41

    Trevligt… vi kommer troligtvis ner och klämmer lite.

  • the_novice

    Medlem
    18 juni, 2005 vid 18:31

    Härligt jobbat, sol och vind på samma gång var ju bra timat också!

    Jag lånade 5.7 S1 och körde Acid 88, 80, 74 och EVO 62, bra service!

    Acid brädorna är riktigt goa och relativt snabba, särskilt 74 passar min vikt (68) och var väldigt förlåtande. Evon 62 är ju som att sätta segel på snowboarden så den fick följa med hem… cool.gif

  • basse

    Medlem
    18 juni, 2005 vid 19:39

    Kunde tänka mig att du skulle plocka med något hem. laugh.gif

    Själv klrde jag Ola’s Evo 91’a (2006 tror jag). Den kanske tar hem vinsten i stor vågis tävlingen. Vi får se.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Se och kläm på Starboard kommande helg i Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.