• getwet

    Medlem
    7 september, 2009 vid 19:11

    Jag, Klang och Speedjanne tänkte köra på den i år från andra hållet. Under förutsättning naturligtvis att tävlingsledningen gör som vanligt och inte märker ut den……..

    Men om vi tre tar den från andra hållet så kommer den nog på plats igen.

  • lbj

    Medlem
    7 september, 2009 vid 19:25
    getwet;574023 wrote:
    Jag, Klang och Speedjanne tänkte köra på den i år från andra hållet. Under förutsättning naturligtvis att tävlingsledningen gör som vanligt och inte märker ut den……..

    Men om vi tre tar den från andra hållet så kommer den nog på plats igen.

    De går inte för Anders ska köpa fler pinnnar å sätta ut som skydd

  • klang

    Medlem
    8 september, 2009 vid 10:36
    getwet;574023 wrote:
    Jag, Klang och Speedjanne tänkte köra på den i år från andra hållet. Under förutsättning naturligtvis att tävlingsledningen gör som vanligt och inte märker ut den……..

    Men om vi tre tar den från andra hållet så kommer den nog på plats igen.

    F2 SX:n är redo för nya rejäla smällar… har till och med spacklat liv i Bringdal fenan… nu ska jag ut i garaget och montera på metallskenor och en rejäl kofångare…

    – “Piren is mine, mohahahaha”

  • jester

    Medlem
    8 september, 2009 vid 11:07

    Förstår fortfarande inte hur ni kunde missa den… Eller ja, i detta fall träffa den, om man säger så… Min enda teori är att dom muddringsarbeten dom gjorde in till båthamnen fick er att tro att den var piren… Den leran har sjunkit undan nu, så piren bör inte kunna förväxlas med denna. För vad jag vet så är det enbart denna dag som olyckor skett i samband med piren…

  • getwet

    Medlem
    8 september, 2009 vid 17:55

    Piren var helt under vatten så ingenting syntes av den, och jag själv precis som du påpekar blev lurad av mudderpiren och trodde att jag hade många meter till godo…..Tror också att det var sol i ögonen så man såg inte riktigt hundra.
    Ärligt nu, jag är faktiskt glad att det inte hände något värre för jag hade planat upp ordentligt när det tog tvärstopp och slog på ett fall i hängselet rätt fram, som tur var tog piren slut där så jag slog i botten i stället för piren. Det kunde gått riktigt illa för oss alla tre men som tur var blev det bara materialskador. Man tycker iofs att tävlingsledningen kanske borde gjort något………när piren försvinner och förste man brakar in, nästa man brakar in, tredje man brakar in. Men fortfarande ingen där som visar var under ytan den fan ligger.

    Förresten Jester, körde du den dagen? Minns inte riktigt!

  • jester

    Medlem
    8 september, 2009 vid 18:57

    Nej, jag körde inte den dan.. Var gött o varmt på stranden… 🙂

    Och det är helt otroligt att ingen skadade sig.. Vi kunde ju dan efter lokalisera var alla gått i, och vem som gått på var. Blev ganska rejäla märken i betongen!

  • kapten-k

    Medlem
    8 september, 2009 vid 19:51

    Sätt upp en rejäl pinne då!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.