Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker vindsurfande VD…

  • imported_macts

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 19:30

    Problemet med en vindsurfande VD kan ju dock vara att han/hon mycket väl vet var du tar vägen så fort det blåser…är bättre med en VD som inte har en susning om vad du pysslar med..mycket lättare med bortförklaringar då:-)

  • lowsahl

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 19:51
    stoorfaen;549081 wrote:
    …som är sugen på att anställa en vindsurfare. Då skulle vi kunna smyga ut bakvägen när det blåster. Skicka PM

    Kom du inte loss idag när väl vinden kom på riktigt? (antar jag av okulärbesiktning från lgh)
    Det suger att sitta fast i åtaganden när trädkronorna pekar rätt ut….

    Nu skall jag faen söka lediga pappor i sommar så vi kan ordna med surfdagis!

  • lars_e

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 20:19
    Löwsahl;549098 wrote:
    Kom du inte loss idag när väl vinden kom på riktigt? (antar jag av okulärbesiktning från lgh)
    Det suger att sitta fast i åtaganden när trädkronorna pekar rätt ut….

    Nu skall jag faen söka lediga pappor i sommar så vi kan ordna med surfdagis!

    Surfdagis skulle vara kanon, har för mig det diskuterades lite här om det förra året. Själv satt jag idag i Närlunda på stranden med min 1-åring. Var kanon, soligt å skönt om man satt i lä, såg rätt trevligt ut på vattnet också:tongue: 4.7 var det flera som körde, tror det var någon som hade 4.2 också.

    /Lars

  • lowsahl

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 20:23
    Lars_E;549117 wrote:
    Surfdagis skulle vara kanon, har för mig det diskuterades lite här om det förra året. Själv satt jag idag i Närlunda på stranden med min 1-åring. Var kanon, soligt å skönt om man satt i lä, såg rätt trevligt ut på vattnet också:tongue: 4.7 var det flera som körde, tror det var någon som hade 4.2 också.

    /Lars

    Så du e farsaledig nu? 🙂

  • lars_e

    Medlem
    27 maj, 2009 vid 20:45
    Löwsahl;549120 wrote:
    Så du e farsaledig nu? 🙂

    Ja till början av september. Jag har skickat ett meddelande till dig. Vi kanske kan öka på chanserna att komma ut på vattnet :santa:

  • svennebanan

    Medlem
    28 maj, 2009 vid 09:54
    Lars_E;549117 wrote:
    Surfdagis skulle vara kanon, har för mig det diskuterades lite här om det förra året. Själv satt jag idag i Närlunda på stranden med min 1-åring. Var kanon, soligt å skönt om man satt i lä, såg rätt trevligt ut på vattnet också:tongue: 4.7 var det flera som körde, tror det var någon som hade 4.2 också.

    /Lars

    Vad det gäller Närlunda så har jag en kollega som bor där där vars dotter gärna tar barnpassning vid launch som extraknäck. Hon är mycket barnvan då hon har fyra yngre syskon varav den yngsta är ett och ett halvt så jag kan varmt rekommendera. Tänkte bara påminna då det varit uppe förut, men jag misstänker att det kan vara lite svårt att få till i praktiken med prognosstrul etc.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker vindsurfande VD…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.