Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker VVS läringsplats!! Hjälp!

  • Söker VVS läringsplats!! Hjälp!

    Publicerad av foxsurfer på 17 januari, 2010 vid 18:03

    Tjena!

    Jag pluggar till vvs-montör och slutar i skolan i mars (Lernia). Så nu söker jag en lärningsplats i Varberg med omnej. Tänkte flytta så att man kan få lite fler surfdagar!!!

    Någon som vet någon som söker eller kanske skulle kunna ta in en lärling så hör gärna av dig! Har dock snart ringt runt till alla vvs företag i Varberg och även lite i falkenberg…

    Kanske offtopic men d är ju pga att jag ska kunna få surfa mer!!! 🙂

    /Tobias

    foxsurfer svarade 14 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • alarenset

    Medlem
    18 januari, 2010 vid 20:10

    Kan fixa jobb imorn om du bodde i sthlm..

  • foxsurfer

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 08:05
    ålarenset;595500 wrote:
    Kan fixa jobb imorn om du bodde i sthlm..

    ok 🙂
    Jag har ju redan plats här nere i blekinge men surfen är ju inget vidare här så d är västkusten som gäller 🙂

  • pelleparon

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 14:28
    Foxsurfer;595381 wrote:
    Tjena!

    Jag pluggar till vvs-montör och slutar i skolan i mars (Lernia). Så nu söker jag en lärningsplats i Varberg med omnej. Tänkte flytta så att man kan få lite fler surfdagar!!!

    Någon som vet någon som söker eller kanske skulle kunna ta in en lärling så hör gärna av dig! Har dock snart ringt runt till alla vvs företag i Varberg och även lite i falkenberg…

    Kanske offtopic men d är ju pga att jag ska kunna få surfa mer!!! 🙂

    /Tobias

    Kolla med PB rörinstallation i Frillesås. Per är en gammal surfarräv som lämnat många vattenlösa sommarstugeägare i sticket för några sköna timmars surf.

    Jag hantlangade åt honom för 10 år sedan för att få lite mer sommarsurf i VGB.

  • foxsurfer

    Medlem
    19 januari, 2010 vid 18:03
    pellepäron;595571 wrote:
    Kolla med PB rörinstallation i Frillesås. Per är en gammal surfarräv som lämnat många vattenlösa sommarstugeägare i sticket för några sköna timmars surf.

    Jag hantlangade åt honom för 10 år sedan för att få lite mer sommarsurf i VGB.

    ok grymt ringer dom imorgon!

  • foxsurfer

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 17:18

    Så där ja! Ny ska man snart flytta till Varberg då 🙂 Kanske någon som har tips på längenhet?? 1-2:a??

    Ses i viken i vår!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Söker VVS läringsplats!! Hjälp!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.