Senaste nytt Forums Vågsurfing Solo Vågsurf, Åsa 090108

  • Solo Vågsurf, Åsa 090108

    Publicerad av above_the_law på 12 januari, 2009 vid 17:23

    http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?catid=15&linkid=399
    Stativfilm
    Inget speciellt men kanske kul med lite dokumentation från verkligheten…
    Sköna vågor var det i alla fall och utan konkurrens på lineup:-). Blev t o m en stund med shortboarden på slutet!
    Svårt att zooma när kameramannen surfar;-), så det börjar med en prick uppe i högra hörnet (stenpiren), he he.

    Har lite film från idag också från samma spot. Idag var vi i alla fall 5-6 pers, men förhållandena var sämre. Långt mellan setten, skvalpigare p g a lite väl mycket ssv, vilket gav dåliga face och take offs, samt lurig shape… Får se när jag orkar redigera och ev lägga ut…

    nekons svarade 15 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • kiters_se

    Medlem
    12 januari, 2009 vid 18:15

    @above_the_law 525168 wrote:

    http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?catid=15&linkid=399
    Stativfilm
    Inget speciellt men kanske kul med lite dokumentation från verkligheten…
    Sköna vågor var det i alla fall och utan konkurrens på lineup:-). Blev t o m en stund med shortboarden på slutet!
    Svårt att zooma när kameramannen surfar;-), så det börjar med en prick uppe i högra hörnet (stenpiren), he he.

    Har lite film från idag också från samma spot. Idag var vi i alla fall 5-6 pers, men förhållandena var sämre. Långt mellan setten, skvalpigare p g a lite väl mycket ssv, vilket gav dåliga face och take offs, samt lurig shape… Får se när jag orkar redigera och ev lägga ut…

    Du är helt underbar!
    Så grymt kul, stativ och vågsurf, du lyckades till och med förhindra en person från att gå framför kameran, hur gjorde du 😉

    Gick det bra på babysimmet !

    Peter

  • above_the_law

    Medlem
    14 januari, 2009 vid 20:03
    kiters_se;525182 wrote:
    Du är helt underbar!
    Så grymt kul, stativ och vågsurf, du lyckades till och med förhindra en person från att gå framför kameran, hur gjorde du 😉

    Gick det bra på babysimmet !

    Peter

    Jo då Peter, det var kanon på babysimmet, när jag väl kom dit (sen som vanligt:-)… Tack Bengan för att du körde som den värsta biltjuv och tog en liten omväg!!!

    Gott kört annars även om det blev lite överriggat och svårt att göra några nya trick!

    Ang surffilmandet så var det faktiskt inte ett klipp som räddade att gubben gick ivägen, utan ren och skär tur! Kameran var placerad lite längre bort än den närmsta stigen som tur var.

    Ses kanske till helgen?!
    Verkar vinda på bra fast rak syd… Jag har 10:an som minsting pga reparation, så lutar nog åt vågsurf.
    Vi hörs!
    Mitt mobilnr:0706695030

  • nekons

    Medlem
    28 januari, 2009 vid 13:03

    Helrätt, Nicco!!

    Har själv bara kommit ut en dag (!) på den här sidan nyår. 🙁

    j/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Solo Vågsurf, Åsa 090108

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.