Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SP har ett jävla överpris på sina grejor

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 februari, 2001 vid 12:32

    ja det är dåligt, kaffet är iofs gratis vilket jag tycker är bra.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 februari, 2001 vid 13:21

    själva priset på alla surfrelaterade grejor e tokdyrt!…Kolla bara på en liten sketen vågsurfbräda, långt över 4000 kostar vissa, med tanke på att det är inga svåra konstruktioner, ingen kolfiber, ingen kevlar, och polyester som kostar mindre än hälften av Epoxi, ingen Sandwich heller, och det är ingen dyr R&D på dom heller, så jämför man bara med det så är Windsurfprylar kanske inte så extremt dyra, men 12000 för EN bräda är mycket, Kiteprylar är konstigt att dom kostar som en Windsurfbräda av bästa modell, hur kan det komma sig?`….är det bara för det e uppHYPAT, och dom pressar priserna uppåt tills folk inte har råd att köpa dom…Antagligen…


    Bargainhunter


  • gegga

    Medlem
    27 februari, 2001 vid 14:16

    Köp fjolårsgrejor eller 99 or.
    Det duger gott åt oss som inte tävlar och
    är klart billigare.
    Surfgrejor är som bilar dom sjunker mest första året dessutom
    utvecklas inte grejorna så mycket på ett år för oss nöjesseglare.
    Vill man ligga på topp så kostar det! det är bara att välja!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 februari, 2001 vid 22:04

    Att priserna är höga på helt nytt är väl OK. Vore korkat att sälja t.ex. NP RS1 till låga priser. Någon kommenterade att man ju kan köpa fjolårs istället, men det är just på de sakerna som jag tycker SP är dyra. Om det skiljer 4-500 spänn på 2001 och 2000 så köper inte jag 2000. I Tyskland är det rejäl rabatt på förra årets prylar och det är lätt att handla på internet. Det blir mitt val…

  • mr-pink

    Medlem
    27 februari, 2001 vid 23:10

    Goda priser på fjolårsgrejor låter fint. köpa över internet kanske inte är så lockande men det är kanske inte så farligt..
    Vilka bra tyska surfbutiker finns det då?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 06:38

    Tyska butiker med bra priser:Surf Center i Lubeck tel: +49 451 796482, mail frank@surf-center.de eller Surfhaus i Rostock (sändes senare eller se i tyska SURF).
    Mvh / Bojen

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 09:52

    sp är en lågpris shop

  • udoo

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 10:33

    Om man vänder på det kanske…typ ironi!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 februari, 2001 vid 10:36

    OM DU TYCKER SÅ DITT DJÄVLA PUCKO HANDLA INTE DÄR DÅ!!!!!!!!!!!!
    UTAN HANDLA DÄR DU ÄR NÖJD MED PRISET.
    DETTA TJAFS OM SP HELA TIDEN ÄR TRÖTTSAMT KOMMER UPP VAR 14 DAG.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SP har ett jävla överpris på sina grejor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.