Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spaning, vilket trick får vi se härnäst?

  • ove226

    Medlem
    18 september, 2007 vid 16:47

    jopp precis…han hoppar switch backwind…rätt sjukt!
    och robert Teriitehau påstår sej ha landat en trippel under eller efter en fotosession. Han vinkade åt kamerakillarna men ingen fick det på bild. finns nån sida på franska som beskriver det..men jag vet inte jag. gills inte om ingen sett det ju.

  • rasmus_w

    Medlem
    19 september, 2007 vid 00:35

    Det finns också nån skröna om att Mark Angulo skulle ha gjort en trippel bakåt. Fast han landade inte (utan är kvar därupp.. eh) utan snurrade mest varv på varv tills han kraschade, om jag fattat det rätt.

  • donpedro

    Medlem
    19 september, 2007 vid 09:17

    Superman våre ju ballt om nån kunde ställa. Har sett ett par bilder man aldrig sett nån som landat.

  • jonteasu

    Medlem
    19 september, 2007 vid 09:32

    Det skulle vara coolt om man gjorde ett trick och typ käkade något samtidigt, tex en macka.

    Shaka en mácca?

  • diil

    Medlem
    19 september, 2007 vid 16:15

    Jag fick till början på en no-hand bodydrag i lördags. Var inte ikrokad heller. Kräver mer träning innan framtiden är här.

  • oscar

    Medlem
    19 september, 2007 vid 18:25

    Varför inte gå upp clew first mot vågen, sen vrida sig upp över seglet i luften samtidigt som man skiftar sida och landar den som en pushloop…känns inte som världens coolaste trick men ändå nått nytt….

  • adde

    Medlem
    21 september, 2007 vid 13:10

    Nu finns “the plum” dvs en bakåt med duck. (omvänd air chacho) att beskåda på http://www.boardseekermag.com iaf om man har betalat.

  • svenne

    Medlem
    21 september, 2007 vid 13:35

    Sick!
    “It started because I thought I had so much time when I was dropping from a backloop …”

    plum-phil-horrocks.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Spaning, vilket trick får vi se härnäst?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.