Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stenar i Habo…

  • Stenar i Habo…

    Publicerad av kinetic på 31 augusti, 2011 vid 22:03

    Japp, det finns stenar i Habo Ljung… Jag hittade stenen “som ingen varit på i flera år” i måndags, resultatet blev att brädan gick av framför bakre stroppen, gissar på att den snappade pga att den hade en “kross-skada” framför bakre stropparna som försvagat brädan, det var dock inga problem att segla in med knäckt akter, fenan hade knappt nåt märke alls sjukt nog… Stenen i fråga ligger nånstans utanför första bryggan (10-30m??) man ser till vänster mot kajtarna. Det skall även finnas en sten nånstans långt bort mot Bjärred “mitt i viken”. Kan vara bra att hålla detta i minnet speciellt när det är lägre vatten…Vet ni om flera stenar i viken så dela gärna med er!
    En ny “mellanvinds-speed” är inhandlad, men tveksamt att den klarar 7.9 lika bra, så det lutar åt att den kommer bytas mot min brors bräda eftersom han har en exakt likadan som jag knäckte:grin:

    bananen svarade 12 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • bananen

    Medlem
    1 september, 2011 vid 11:23

    Jises! Kunde du inte knäckt brädan helt och märkt ut stenen med resterna av fören?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stenar i Habo…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.