• Sthlm Tors

    Publicerad av Borttagen användare på 13 maj, 2009 vid 18:01

    Nån som ska ut ? Ser bra ut på Foreca och smhi. Ev lite regn på em. NNO 9-13 på fm och 8-12 m/s på em. Windguru är inte lika optimistiska…..
    Och frågan är vart man ska åka ? Kanske så långt ut till havs som bara går, och vad blir det för spot ? Hjälp någon !

    oscarlj svarade 15 år sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • claes6

    Medlem
    13 maj, 2009 vid 19:11

    Du är lycklig, du som kan sticka ut mitt i veckan om det blåser. Själv spanar jag med spänning på rapporterna inför helgen.

    Har inte kollat Foreca tidigare, men lagt in den i bokmärkesraden nu. Har du, eller någon annan som läser detta inlägg, koll på vilken som är mest tillförlitlig – Foreca, Guru’n eller Windfinder?

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    14 maj, 2009 vid 08:00

    Ja, jag är lycklig, men det verkar som alla surfare i Sthlm jobbar idag…., om det är nån som ska ut så svara eller ring mig så drar vi till samma ställe. Mvh Urban: 0707299452

  • benx

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 08:35
    SolnaUrban;546652 wrote:
    Ja, jag är lycklig, men det verkar som alla surfare i Sthlm jobbar idag…., om det är nån som ska ut så svara eller ring mig så drar vi till samma ställe. Mvh Urban: 0707299452

    Är också riktigt sugen på att komma ut! De e ju inte helt säkert att jag kan än men om jag ska ut funderar jag på att åka till Sätra gård på Ekerö. Har aldrig kört där men kan tänka mej att de e riktigt bra:) se själv och se vad du tycker?

    http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=1&Page=2&WindDir=Nord&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=109

  • dr-masse

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 08:43

    Har varit där, öppet och fint. Finns ett par ställen där man kan kliva i.

  • benx

    Medlem
    14 maj, 2009 vid 12:19
    Benx;546672 wrote:
    Är också riktigt sugen på att komma ut! De e ju inte helt säkert att jag kan än men om jag ska ut funderar jag på att åka till Sätra gård på Ekerö. Har aldrig kört där men kan tänka mej att de e riktigt bra:) se själv och se vad du tycker?

    http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=1&Page=2&WindDir=Nord&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=109

    Ser tyvärr inte ut som att jag hinner idag…

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    14 maj, 2009 vid 21:10

    Surfade 4 tim vid trintorps badplats långt ute på tyresö. Det var stockholmssurf med chopp, byigt och härligt !
    Ska ut imorgon också om nån är intresserad !

  • oscarlj

    Medlem
    15 maj, 2009 vid 07:27

    Jag tänkte dra till seglarvägen i nacka snart, verkar vara bra spot vid NO

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.