• raggarn

    Medlem
    21 september, 2013 vid 21:48

    hoppas på en uppvärmning på Sönd em och riktig surf månd fm enl sjöräddningssällskapets progg iaf
    nå´n som ska ut på nordvästan,,,?? vart…?? en klassisk dag i Lövsta kanske??

  • stenevinge

    Medlem
    22 september, 2013 vid 07:06

    jag är också sugen på en surf stund på Måndag,, men vart ?

  • herr-pelegrin

    Medlem
    22 september, 2013 vid 13:06

    Undrar vad SMHI tycker om att vimpeln mitt över viken hänger slakt rakt ned i bleke när det ska blåsa minst 6 m/s. Progmissarna står som spön i backen!

  • larubia

    Medlem
    22 september, 2013 vid 13:11

    Är det någon som kommer att köra söder om stan imorgon eftermiddag? vart åker man vid N? Har sökt på Sandvikens brygga, Björkfjärden, kan det vara något?

    http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=2a1&Page=2&WindDir=Nordvast&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=111

  • olabola

    Medlem
    22 september, 2013 vid 18:12

    @Raggarn 716304 wrote:

    nå´n som ska ut på nordvästan,,,?? vart…?? en klassisk dag i Lövsta kanske??

    Jag funderar på att köra lövsta runt 15-16 tiden imorgon.
    Nån mer?

  • peteza

    Medlem
    22 september, 2013 vid 18:51

    Vi laddar för en heldag på Munkholmen i Sigtuna på måndag med start runt 11.

  • larubia

    Medlem
    22 september, 2013 vid 19:14

    Björkfjärden har 11m/s på eftermiddagen, någon som varit där?
    http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Södra_Björkfjärden/

  • raggarn

    Medlem
    23 september, 2013 vid 07:50

    Ekeröcheck …09:30…….Närlunda…några tappra 2? försöker ..dock fel vinkel för mycket N-V..Christers funkar kanske…… kommer själv att dra ut vid 10:30-11 väljer Stenhamrabadet perfekt vinkel för N-V

    om Närlundasurfarna läser detta… så lägg om till Stenhamra så kommer det att funka mycket bättre 🙂

    kanske skulle lägga till att det brallar på bra….gäss å chop i hela Långtarmen

  • gamberg

    Medlem
    23 september, 2013 vid 10:33

    Rasta då? Det borde väl va bra?

    Är det någon på g dit eller där redan får du gärna avlägga en rapport!

  • pataba

    Medlem
    23 september, 2013 vid 13:42

    Rasta är bra. Stundtals överriggad på 5.3.

  • pataba

    Medlem
    23 september, 2013 vid 13:50

    Fast klockan är 15:45 och inte som det står i rubriken på mitt förra inlägg.

  • stenevinge

    Medlem
    23 september, 2013 vid 14:42

    Det såg ut att blåsa idag ;-( jobbigt när man e sjuk och knappt orkar rasta hunden.
    var ute vid kärsön och rekade plats att rigg osv men upptäckte att det var sjukt långt att vandra med prylarna, såg att det fanns en badplats mitt emot med strand , men också bättre riggmöjligheter längre upp längst ringmuskeln ( kanalen ) … lite tråkigt att det inte är fler som lägger ut vart ni skall köra och framför allt hur man tar sig dit, vill inte surfa ensam men alla verkar rädda för sällskap ,,, tråkigt… surf on

  • sailortrash

    Medlem
    23 september, 2013 vid 15:41

    Helvete vad det blåser vid resarö just nu…6.5 var ju helt fel…sen fans det surfare som tyckte 5.3 var helt för stort

  • herr-pelegrin

    Medlem
    23 september, 2013 vid 16:16

    Grattis till en bra dag! Såg vinden dra på från fönstret på jobbet. Måndagar är tydligen grejen! Kan vara tredje måndagen på raken nu. Körde någon ute i kustbandet…?

  • hanlar

    Medlem
    23 september, 2013 vid 17:34

    vi korde 4.7 och uppat vid sandvikens brygga. verkligen en kanon dag idag. har inte rastat 4.7an sen i varas vad jag kan komma ihag.

Sida 26 av 87

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.