Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm imorgon torsdag!

  • nachoman

    Medlem
    23 september, 2009 vid 12:17

    Jag tänkte nog ut men det får bli innanjobbetsurf isåfall, tidigt som fan!
    Har ju fått smak för Torö men vet inte om det är vettigt med rådande vindriktning.

  • nachoman

    Medlem
    23 september, 2009 vid 12:17

    Annars kanske det blir en liten tur på Riddarfjärden om det blåser där som det gör idag.

  • naeslund

    Medlem
    23 september, 2009 vid 17:50

    Vad för spots kan funka på V-NV i sthlm?

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    23 september, 2009 vid 19:04

    Jag och havstunga är på, vid ren väst säger jag Rasta, men är öppen för förslag. Tänkte vara på vattnet kl 11:00

  • naeslund

    Medlem
    23 september, 2009 vid 19:13

    jag har inte kolla på så många spots men kollade vindprognos och det ser ju inte ut som om det ska blåsa så mycket där imorgon 🙁

  • zevs

    Medlem
    23 september, 2009 vid 19:18

    Blir det V med lite N i så är det klockrent på Fågeluddsbadet på Lidingö, jag hoppas på ngr timmar där imorgon om det blir ngn vind.

  • lukasw

    Medlem
    23 september, 2009 vid 21:12

    NV funkar på erstaviken, tyresö och satis sidan det kan komma hårda byar, byig som fan

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    24 september, 2009 vid 08:10

    Jag och havstunga drar till Björkvik nu. Hoppas på lite drag i slalomprylarna.

  • naeslund

    Medlem
    24 september, 2009 vid 14:13

    blev det någon surf för någon idag? valde att plugga istället för att kunna köra i helgen 😛

  • havstunga

    Medlem
    24 september, 2009 vid 19:36

    Körde vid Björkvik i dag. Blev en trevlig segling på formulan med 9.5 kvm i solsken, tills ett åskväder drog förbi med stark vind och hagel som piskade en i ansiktet. Det va inte lika kul med 9.5an i kulingvindar och hagel så jag avslutade dagen där… Hade varit en god idé att köra med hjälm och skidglasögon i dag… :smirk:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm imorgon torsdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.