• surf-maccan

    Medlem
    5 juni, 2007 vid 13:09

    Här måste man ha skor året runt pga stenar, så om fasta pasar så behövs ingen ändring:smile:

  • rasmus_w

    Medlem
    5 juni, 2007 vid 23:00

    Vissa stenar är vassare än andra. Om det är sprängstenen som tycks ligga utlagd på många klubbstränder (typ tvärskogsudde, fast de har en plattsatt gång, och Görvälnsbadet), så går det utmärkt att kånka 75 cm freeride och 10 kvadrat formulasegel över den barfota. Fast det finns ju betydligt vassare sten än så. Jag har hört talas om 5 cm långa sylvassa lavapiggar nånstans på Lanzarote. Vill minnas att en viss Christian Olander skröt om att han var den ende som seglade barfota, och som nånsin hade seglat barfota där, och han hade ärr som bevisade det. 🙂

  • oldschool

    Medlem
    6 juni, 2007 vid 21:00

    @Oscar 388338 wrote:

    Alla verkar så lyriska över contourstropparna så innan alla köper innan att testa så kan jag säga att jag tycker att dom suger….så testa först, mina fötter tyckte inte om dom….

    Håller med om att contour stropparna kan vara lite tuffa mot fötterna….de är ju trots allt rätt styva, men det är ju just det som gör dem så jäkla bra. Blir en grymt skön känsla när man rider vågor!!!!!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.