Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfbabes på Bali!

  • mr-oizo

    Medlem
    19 februari, 2001 vid 19:52

    tjena…
    var på bali nu i oktober, och det finns billiga ställen
    att bo på precis överallt, tyvärr kommer jag inte ihåg ngt
    speciellt ställe men det finns gott om dom det lovar jag.
    nästa gång det blir av tänkte jag bara ta flygbiljett och sen fixa boendet
    där nere…
    men är det första gången så är det gott att ha ett ställe att åka till direkt efter flyget.. i allafall i ett par dagar så man kan leta i lugn och ro…
    ha det så jävla guuut är en aning avundsjuk……….

  • ben-hogan

    Medlem
    23 februari, 2001 vid 11:15

    Finns ställen överallt, hela Kuta är fullt av vandrarhem, det är bara att knalla runt.

    Ska du surfa, och inte är intresserad av sponken finns det säkert biulliga ställen runt Ulu-Watu eller Nusa Dua (fast N-D ligger i Sanur=japanska hotell=dyrt)

    Jag bodde 95 hos Sunny i Banyar Anyar, tio minuters promenad från Kuta, men åkte moppe dyngrak hem varje kväll, fy faan va skojj…

    Om du åker mot flygplatsen från Legian (centrala Kuta) kommer du till en massa stora hotell längs med beachen…. Sunny bor ca 200 meter in vänster, från stora vägen (in på en ler/gyttja/grusväg) och kan husera runt 10 pers. Hon tar nästan bara emot OZ surfare som varit där år ut och år in…..

    Det torde vara ca 800-1200 meter från det nya shoppingcentret.

    Men vad jag hört skall du åka anorstädes, Sumba och Sumbawa är kanon öar för surf. Gå på Tubes och snacka med locals=OZ.

    Annars Pulau Nias, men det beror på hur länge du ska vara ute…

    //Anders

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfbabes på Bali!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.