Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfsession, Björlanda i Göteborg 16/6

  • honk

    Medlem
    17 juni, 2004 vid 08:38

    Hmmm… Jag tror fredrik tog kort på de flesta bara dom kom tillräckligt nära honom. Det blev typ 150 kort.. Dock var dom flesta med oskärpa pga att han aldrig använt den kameran förut.

    Det var brutalt svårt att hoppa igår(vilket det alltid är i björlanda) för det var otroligt byigt och vinden kunde släppa mitt i hoppen.. Jag gjorde ett sådant trick där man hänger upp-å-ner och släpper händerna, då dog vinden och jag trodde jag skulle bryta nacken när jag nådde botten smile.gif

    Det hade varit bra ifall man visste vilka som var vilka på steffo så man vet vilka folk är när man träffar dom i verkliga livet. P-A, vad har du för drake, kanske kan hitta bilder på dig.

    Sedan är det ju så att en del är ju mer linslus än andra oxå wink.gif

  • pet

    Medlem
    17 juni, 2004 vid 08:49

    Byigt, men kul. Som alltid. Om man ramlar ner när vinden försvinner i ett hopp är det gött o veta att man har fyra meter slam att sjunka ner i under ytan smile.gif Nästa gång ska jag kasta bädan rätt ner från luften så den sätter sig i botten och rycker upp den innan man landar. Det blir mitt nya trick. Patent pending.

  • p-a

    Medlem
    17 juni, 2004 vid 09:22

    Jag körde med en blå Areo II 10 kvm samt min nya vita tablas bräda premiär tur igår grymt ovant om man jämför med min gamla picklefork 161:a.
    P-A står för Pär-Anton by the way.
    Vi syns nästa gång vinden visar sig från sin ljusa sida.

  • fred

    Medlem
    17 juni, 2004 vid 13:14

    Grattis till din nya sköna Tablas bräda, visst är den underbar? Har också nyss köpt en men tyvärr så får man ju sitta på land och pilla på den dårå… smirk.gif crazy.gif frown.gif

    jag tog ett gäng bilder men som sagt va det var inte så många som surfa tillräckligt nära för att göras bra på bild, men jag ska leta lite ibland mina pics. Det handlar inte om att vara polare eller hoppa högst det handlar nog mer om att va lite mer åt linslus honky monkey typen grin.gif

    Sen har vi ju den här Pet, han fick man ju jaga hela Björlanda viken för att få me på bild. Han säger ju att han sätter dom där riktigt FETA hoppen längst bort för att det blåser mest där shocked.gif jag vet inte om det stämmer, någon som sett dom där omtalade FETING tricken? wink.gif
    Nästa gång ska jag ligga i buskarna med ett 600mm objektiv som en äkta Papparatzi grin.gif Ingen ska gå säker, inte ens du Pet.

  • honk

    Medlem
    17 juni, 2004 vid 13:58

    faktum är att han fanimej hade rätt.. det blåste tyvärr sämst nära bryggorna och var som mest byigt.. så man visste inte ifall man skulle skalla bryggorna eller inte när man kom brassande smile.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfsession, Björlanda i Göteborg 16/6

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.