Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfspots fakturahantering lämnar en del att önska

  • the_novice

    Medlem
    20 maj, 2017 vid 20:52

    Problemen uppstår ju när en säljare har ett intetsägande namn och ingen signatur som talar om vem han/hon talar för. En signatur som visar att någon är kopplad till ett visst/vissa märken är väl det minsta man kan begära….

  • herr-pelegrin

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 09:29

    Om Du är aktiv i olika forum så känner Du säkert till att Admin sätter regler och gränser för vad som är ok. Om man har egna uppfattningar som strävar efter att styra upp reglerna ytterligare så får man väl i förekommande fall framföra det till Admin. Vilka handlare är det som är okända för Dig, The_Novice, och där det inte är känt att de har koppling till vissa märken? Hur många är de? Vad gäller Bicless så är det väl knappast någon som inte känner till kopplingen till Surfspot så där kan jag inte se något hinder utifrån den uppfattning Du nyss framfört.

  • the_novice

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 12:30

    Hur många handlare som skriver “Anonymt” här har jag ingen aning om, och problemet är kanske inte så stort för de som har hängt här ett tag, men vad händer för de som är relativt nya på forumet?

    Hur svårt är det att ha en signatur som visar kopplingen till ett företag?

    Det borde ju vara ett självklart val för seriösa handlare…

  • bicless

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 16:59

    Hej, jag har haft signatur i typ 7 år, varför den inte syns fattar jag inte, dubbekollade precis inställningarna och den ligegr kvar där. Provade klippa ut klistra in och spara igen för att se om det kickade igång den.

  • bicless

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 17:01

    Kanske är från mobil den inte kommer med. Testar med detta inlägg.

  • bicless

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 17:02

    Så var det, alltså ingen signatur när jag gör inlägg från mobilen.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 18:09

    Tack Bicless! Hoppas Du fortsätter med Dina faktabaserade inlägg precis som Du gjort genom åren!

  • the_novice

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 18:35

    Okej, då får vi hoppas att den buggen kan fixas till!

  • challgren

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 19:57

    @Bicless 743967 wrote:

    Så var det, alltså ingen signatur när jag gör inlägg från mobilen.

    Från Tapatalk?

  • bicless

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 20:11

    Nej, vanliga siten fast från mobil. Den “visa din signatur”-delen som jag ser på datorn när jag skriver ett inlägg finns inte med på mobilen.

  • jlhp

    Medlem
    22 maj, 2017 vid 20:38

    🙂

  • hakuna

    Medlem
    23 maj, 2017 vid 06:17

    @challgren 743972 wrote:

    Från Tapatalk?

    Tapatalk iOS har ett Systemmeddelande att Konfen inte har Tapatalk plugin aktiverad. (har nog inget med signaturen att göra)

  • challgren

    Medlem
    23 maj, 2017 vid 08:05

    @Bicless 743973 wrote:

    Nej, vanliga siten fast från mobil. Den “visa din signatur”-delen som jag ser på datorn när jag skriver ett inlägg finns inte med på mobilen.

    Vilken browser och version?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfspots fakturahantering lämnar en del att önska

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.