Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport The kite & Windsurfing guide EUROPE

  • judo-freddan

    Medlem
    9 januari, 2006 vid 17:00

    Vet ej. Jag köpte den av tyskarna på nätet. Finns än så länge bara i tysk version. Tänkte man kunde bättra på tyskan lite med den och mer naturlig motivation än så kan man ju knappast få..

  • pakke

    Medlem
    9 januari, 2006 vid 17:18

    sant! men själv kan jag inte ett ord tyska… men jag klarar migno med bilderna..

  • dr-masse

    Medlem
    11 januari, 2006 vid 14:14

    Freddan, är den någe bra? Funderar på att köpa en själv.

  • judo-freddan

    Medlem
    16 januari, 2006 vid 11:37

    Det tycker jag. De hade t o m tagit upp ställen i Sverige jag inte kände till så det är MYCKET information de har samlat ihop. Gillar också att de har gått igenom hur vädret (och då främst vinden och vågorna) funkar i Europa. Känns faktiskt som en riktig surfatlas. Sedan är det väl så att den mesta spotinfon naturligtvis går att luska fram via nätet men här finns ju allting samlat i en bok man kan ha med sig i bussen och det betalar jag gärna några hundringar för.

  • mattap

    Medlem
    15 juni, 2006 vid 09:12

    finns nu på engelska, beställningen är lagd 🙂

  • pakke

    Medlem
    21 juni, 2006 vid 10:58

    var beställde du den????

  • pakke

    Medlem
    21 juni, 2006 vid 11:01

    hittade länken!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport The kite & Windsurfing guide EUROPE

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.