Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö söndag!

  • rasmus_w

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 16:49

    Låter skoj, har en helt oseglad 3.8 och en nw75 jag har seglat en gång. Hoppas bara jag inte måste hålla på och ta upp båt hela helgen.

  • jesper_b

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 19:57

    @schnitzler 504744 wrote:

    jag passar också på att fråga, någon som har ett 4.7 i stockholm till salu??
    //Erik

    Ring mig så fixar vi det! 0733-169000 /JB

    MÅNDAG!!!

  • ola-h

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 20:26

    Kommer söndag kväll och seglar måndag (och har 4.0+5.0 Fire 08 till salu men tar bara med dem om någon säger till i förväg).

  • kronaldo

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 21:04

    fan man kanske ska pallra sig dit och testa nya starboard evon på 70l 😉

  • koa

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 04:36

    @poppo 504783 wrote:

    jag har segel till salu, men kan inte släppa dem riktigt än (inväntar fortfarande de nya). för övrigt tror jag 4,0 (eller mindre) blir mer lämpligt ute vid torö för en normalviktig surfare om man ska tro dessa prognoser…

    Om dessa prognoser slår in kanske med lite tur måndagen bjuder på sidvind.
    Liknande prognos som slog in såg ut så här;

  • fjant

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 05:34

    Det är inte sant! Kolla måndagen!!! Och det är enda dagen på hela jävla året när jag ABSOLUT INTE kan ta ledigt eller flexa!!!! 🙁 Skulle ge vänster amen för att få de grymma sideshore timmarna som kommer måndag morgon!!!!!

    /Fjant

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    4 oktober, 2008 vid 10:06

    Det står mellan Torö eller Fituna för min del. Kommer jag till Torö så tänkte jag vara där hela dan och jag tar med min nya fina videokamera. För en spottstyvel så filmar jag gärna speciellt dig så har du nåt att mysa med i vinter……Jag kommer ju förstås att surfa själv men det kommer finnas tid att filma också. Ring/sms gärna om du inte ser mig där. Hoppas på en jäkligt fin surfdag !
    Mvh Urban 070-7299452

  • broderisak

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 10:31

    Sorry men jag kan inte jag drar till Varberg istället denna helg. Men nästa gång hakar jag gärna på Urban.

  • mats_o

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 13:59

    Måndagen ser bättre o bättre ut…

  • ola-h

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 14:23

    Lite upp och ned tycker nog jag. Åsa söndag eller Torö måndag…eller båda?

  • mats_o

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 14:56

    Polacken säger 5-7 meter när det peakar under söndagen;-) Kan bli hur fint som helst på morgonen efter.

    @Ola H. 505009 wrote:

    Lite upp och ned tycker nog jag. Åsa söndag eller Torö måndag…eller båda?

    Om du åker ska du nog ta med suppen.

  • dala-lama

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 15:36

    Om det här står sej så kommer jag att stå färdigriggad och vänta på att det ljusnar på måndag morgon.
    Ahh säj att det står sej….

    Per

  • jonasp

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 17:22

    Är det nån som vill sälja ett billigt 4,0 imorgon på torö?
    Sova över till på måndag ser riktigt najs ut.

  • tompasurfer

    Medlem
    4 oktober, 2008 vid 18:26

    @Ola H. 505009 wrote:

    Lite upp och ned tycker nog jag. Åsa söndag eller Torö måndag…eller båda?

    Om du tänkt dra till Västkusten riktigt tidigt imorn bitti Ola, så tänkte åtminstående jag satsa på Vilshärad. Kan bli riktigt, riktigt stort där med klockren vinkel fram till åtminstånde ett tiden (jag är där i gryningen). Sedan ser det ut som t.ex Läjet eller Åsa kan funka bra på em/kvällen…..rock on !

    // Tompa

  • jesper_b

    Medlem
    5 oktober, 2008 vid 05:37

    Ola har bokat plats på min ena SUP, dessutom har han en 4.0 till salu, men då måste man pm:a honom och be honom ta med.

    Jag laddar på söndag em för ett session i cross-on och feta vågor, kan bli grymt höga hopp och spännande backside. Måndag morgon kan bli episk sideshore, eventuellt åt det riktigt lätta hållet, eventuellt med bra vind, eventuellt utan segel…

    Ses!

    JB

Sida 2 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö söndag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.