Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Trälhavet torsd 29/4 bra prognos

Taggad: 

  • Trälhavet torsd 29/4 bra prognos

    Publicerad av seeberg på 27 april, 2010 vid 07:46

    Bra prognos på torsd; rak väst 7 m/s, byar 13 m/s. 9-10 grader. Bör bli riktigt bra på trälhavet.

    Ta en paus i deklarationen och kom o raca 🙂 !

    Prel. efter 15 från Österskärs klubb….vi kan lägga ut bojer om vi blir många!

    kesoone svarade 14 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • zurfman

    Medlem
    27 april, 2010 vid 20:29

    Sugen nu, får se om jag har möjlighet (hade tänkt att börja säsongen i helgen om det blir vind). Om det inte regnar alltför mycket (för kallt) så blir det nog premiär (någon gång den här veckan)

  • stefanlindmark

    Medlem
    27 april, 2010 vid 20:32

    Spar lite vind tills på fredag, ni som kör. Snälla!

  • ulrik

    Medlem
    28 april, 2010 vid 07:50

    Kan inte heller torsdag men dyker gärna upp fredagsförmiddagen om någon annan är på och vinden tillåter.

  • kesoone

    Medlem
    28 april, 2010 vid 17:05

    Ja dettta är ju inte mitt forum men trälhavet är så fullt av formula så jag måste glutta lite här efter surfkompisar 😀

    Jag tycker torsdag ser kul ut och ska göra ett tappert försök att komma ifrån jobbet lite tidigare, det betyder ca 15-16 tiden i morgon vid vattnet.

    Helgens prognos ser fortfarande inte så lockande ut. Så det känns ännu mer motiverat att försöka komma ner på torsdag.

    //Andreas

  • kesoone

    Medlem
    28 april, 2010 vid 18:51
    stefanlindmark;608784 wrote:
    Spar lite vind tills på fredag, ni som kör. Snälla!

    Stefan! Jag kan spara lite av de hårdaste byarna 😀

  • kesoone

    Medlem
    29 april, 2010 vid 05:31

    Nähe, det ser ut som man blir snuvad på vinden av gurun idag :(. Knappt en pust kvar vid 16-tiden.
    Jag lägger ner dagens försök och siktar på lördag som seglat upp över acceptabel vind både på YR och Guru(pro).

  • wallin

    Medlem
    29 april, 2010 vid 14:28

    Viktigare hur det är i verkligheten och jag kan lova att det blåser just nu. Själv har jag problem med att få ner grejerna till vattnet (och mycket plugg, men det är ingen svår prioritering). Pappa lovade att komma tidigt ca 17-18 och om det fortfarande blåser då så kör jag.

    Ang. helgens prognos så verkar det kunna bli hur som helst. Den ena säger skitdåligt och den andra bra. Helgardering alltså.

  • kesoone

    Medlem
    29 april, 2010 vid 15:05

    Ok, synd att jag inte fick live prognos tidigare :(. Kommer ner och kikar vid 1830.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Trälhavet torsd 29/4 bra prognos

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.