Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TungSurf -Liket lever!

  • ove226

    Medlem
    24 augusti, 2009 vid 18:13

    gryymt! håll takterna nu tills näsat sommar!

  • getwet

    Medlem
    24 augusti, 2009 vid 19:47

    Jag vill ha surfbussparty och surf i mitten av september vid brädviken, fixar ordförande va?

  • blabussen

    Medlem
    24 augusti, 2009 vid 19:55

    vart ligger brädviken? är det bättre där än vid rullsand, ie mindre sten, stockar och byig vind?

  • styret

    Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:57

    jag håller med Getwet som vanligt.
    Jag hjälper frugan flytta in i sitt nya råtthål i helgen men annars är jag fri som en fågel.
    IF-metall betalar numera ut ett månatligt appanage så en gävletripp för att prova miniramp, betong och eventuellt lite windsurf hade gått att pricka in.

  • dr-masse

    Medlem
    25 augusti, 2009 vid 08:05

    Åh, fasen! Någon möjlighet att man får se surferic med en rigg i nävarna surfandes Rullsand/Salnö/Torö någon gång igen?

  • surferic

    Medlem
    25 augusti, 2009 vid 18:00

    Surfbussparty och segling bjuder vi gärna på, det krävs lite tajming för att få se presidenten i viken. Minirampen i Brädviken och betongparken inne i stan går ständigt av, vore kul med lite öländskt besök.

    Brädviken bättre än Rullsand? Jämnare vind? Ja! Mindre sten och stockar? Ja! Bättre vågor? Absolut inte! Bara plattvatten eller skvalp!

    Jag kan meddela doktorn att Surferic har seglat mer än på länge, säkert 4-5 gånger slalom i år! Dock prioriteras inte segling i halvtaskiga vågor när det oftast erbjuds mycket bättre surf utan en massa tampar, prylar och krångel…

  • styret

    Medlem
    25 augusti, 2009 vid 22:23

    ska samköra mina register med Oveponken nästa helg och se om en g-bay-trip kan bli aktuell.

  • poppo

    Medlem
    26 augusti, 2009 vid 09:11

    Whohoo, Tungsurf is back – härligt! 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TungSurf -Liket lever!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.