Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad ska jag göra åt mina händer? Måste surfa ikväll

  • crash151

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 23:24

    En polare som gjorde lumpen fick lära sig att man skulle pissa på fötterna om man fick blåsor på dom, borde va samma för händerna.

    Glöm inte att berätta om det funkade.

  • rasmus_w

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 01:44
    crash151;565994 wrote:
    En polare som gjorde lumpen fick lära sig att man skulle pissa på fötterna om man fick blåsor på dom, borde va samma för händerna.

    Glöm inte att berätta om det funkade.

    Det där låter mest som ett sätt att slippa sårinfektion. Har man inte urinvägsinfektion så kan man desinficera med piss.

  • martinlundgren

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 08:32

    Om inte ett par bra handskar så är det sporttejp som gäller. helt överlägset bäst. Hansaplast sportejp brukar finnas på apoteket. Silvertejp är riktigt jäkla dåligt

  • nyborjarsurfaren

    Medlem
    13 augusti, 2009 vid 14:12

    Jag kör med dessa är kanon väldigt tunna och bra grepp. har klippt av topparna

    http://www.wurth.se dem har en butik i malmö. är osäker om dem säljer dem st vis i butiken barar. men fråga du.
    Kolla deras webb katalog
    Artikel nr stl 9
    0899 400 482 Wurth dry fitt Montage handske

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad ska jag göra åt mina händer? Måste surfa ikväll

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.