Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vattenstart.

• gonzo

Medlem
    22 november, 2007 vid 16:47

åååå fan är det så en vattenstart går till

• blackadder

Medlem
    22 november, 2007 vid 17:17

@gonzo 430091 wrote:

åååå fan är det så en vattenstart går till

Ja precis så.

• bohm

Medlem
    22 november, 2007 vid 18:59

tss….. alla mina kiteprylar som jag har ägt har jag bedömt om de är bra eller dåliga genom att kika på internet. När man sen beställt hem en ny drake och pungat ut 11000kr så kommer åtminstånde inte jag att erkänna att det finns bättre grejor. bara sämre, och det är man inte sen att proklamera…

• gonzo

Medlem
    22 november, 2007 vid 21:33

jag va å köpte en sax, rep å en bit tyg å klippte å trixa lite å jag lovar det finns ingen bättre kite den slår alla märken på alla sätt t o m EH

• debkausf

Medlem
    23 november, 2007 vid 15:42

@Haze 429996 wrote:

debkåufs: Hoppas du skämtar?
    Nej jag har inte haft tillfälle att pröva swbl 3. Men skall testa den på söndag. Och vad då teamåkare utan att testa swbl 3?
    Och jag har verkligen inte dömt swbl 3 i och med att jag inte har testat den som sagt.

Och det jag menar är att man inte kan bedöma en drake på en demo och köra den i 20-30 min. Och jag skulle aldrig göra det heller. Första intrycket är så klart men det kan växla.

Och vad menar du med att köra Flexifoil i 3 mån och bedöma Helix efter det?

Har kört Sigma kites lite mer än 250 timmar så de vet jag hur de fungerar. Och säger inte att de är bättre eller sämre än några andra på något speciellt sätt. Det jag vet är att jag kan gå ut med en mindre drake nu jämfört men förrut i samma vind styrka.

Därför säger jag att testa dig fram och hitta en drake du gillar både i vattnet och i luften och köp den.

Och jag hade glömt att ni som kör cabrinha vet bäst 😉

Ps. Vill du prova sigma kites så fråga så får du prova Ds.

Nu börjar det dyka upp en hel del sakfel(missuppfattningar) så jag tror vi lägger ner!

Ps. Provade sigma men det var tyvärr inget för mig(vågar nog inte säga varför)… peace!

• fesen

Medlem
    23 november, 2007 vid 17:46

@debkåusf 430251 wrote:

Ps. Provade sigma men det var tyvärr inget för mig(vågar nog inte säga varför)… peace!

FEGIS! 😉

• haze

Medlem
    23 november, 2007 vid 21:48

Exakt… Fegis.. Jag vågar prova massa annat och säga vad jag tycker. Och när provade du den då? 😉

Och vilka sakfel? Berätta så skall jag förklar/rätta dessa då…

• pihlblad

Medlem
    24 november, 2007 vid 08:39

faaaaaaaaaaaaaan
    hur orkar ni
    ge er bara

• nic

Medlem
    24 november, 2007 vid 10:16
    pihlblad;430324 wrote:
    faaaaaaaaaaaaaan
    hur orkar ni
    ge er bara

Booo…
    den här tråden har mer potential, kom igen…

nic

• pjoter

Medlem
    24 november, 2007 vid 11:17

precis! kom igen nu, börjar ju bli lite steffo här.

Jag har fortfarande inte hört nåt ordentligt från eh, e de för att dom bara går sönder när dom ramlar i vattnet?

• mania

Medlem
    24 november, 2007 vid 11:27
    pjoter;430345 wrote:
    precis! kom igen nu, börjar ju bli lite steffo här.

Jag har fortfarande inte hört nåt ordentligt från eh, e de för att dom bara går sönder när dom ramlar i vattnet?

h(EH)ttttsa på!!!!!!!!

• sourra

Medlem
    24 november, 2007 vid 12:08

Ja gör det. Killen som ställde den ursprungliga frågan måste jubla av all användbar respons han har fått =)

• mania

Medlem
    24 november, 2007 vid 12:46
    sourra;430359 wrote:
    Ja gör det. Killen som ställde den ursprungliga frågan måste jubla av all användbar respons han har fått =)

hahaha aloha!! tycker han borde tacka för all uppmärksamhet han fått!
    fan va sniken asså

• gonzo

Medlem
    24 november, 2007 vid 13:17

helixen är en jävla dyng drake den är totalt kass överreklamerad som fan.
    dom trode att det skulle bli så bra bara dom ändra formen på den lite!!!!!!!

• mania

Medlem
    24 november, 2007 vid 13:20
    gonzo;430370 wrote:
    helixen är en jävla dyng drake den är totalt kass överreklamerad som fan.
    dom trode att det skulle bli så bra bara dom ändra formen på den lite!!!!!!!

Jag menar föregångarna var ju mycket bättre!!! någon som sitter på nån bild???

Sida 4 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vattenstart.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.