Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vattenstart.
-
för å inte tala om best å EH det är riktig skit min farmor syr ihop en bättre duk.
fan va gött magnus att du kommer upp å super om några timmar
fan du ska bräcka jonaish3,0 ikväll
ikväll är det fittjakt i kinna mmmmmmmmmmmmm -
@gonzo 430378 wrote:
för å inte tala om best å EH det är riktig skit min farmor syr ihop en bättre duk.
fan va gött magnus att du kommer upp å super om några timmar
fan du ska bräcka jonaish3,0 ikväll
ikväll är det fittjakt i kinna mmmmmmmmmmmmmMmm det börjar dra ihop sig..Christopher ska ner idag med..moahh
Annars har jag hört att 2-linors Wipika är det bästa i kiteväg som producerats..
-
@gonzo 430370 wrote:
helixen är en jävla dyng drake den är totalt kass överreklamerad som fan.
dom trode att det skulle bli så bra bara dom ändra formen på den lite!!!!!!!Hehe, du trycker verkligen på Hasses alla knappar 😀
Helixen är grym men den kräver lite mer av åkaren än de där skolkitesen ni köper till xxxxxxxxx från Xxxxxx :santa:
-
hehe nu börjas det där skitsnacket igen. att man måste vänja sig vid den. inse att det är skit bara.
-
JO jag glömde att Helix är skit och Cabrinha är bäst
So sorry för det..
Som sagt det roligaste skulle vara att veta hur många som kastar skit på andra märken har kört andra märken rejält 😉
Finns en anledning tex att jag inte uttalar mig om EH då jag aldriga har kört en sådan..
Men hade glömt att detta är en oseriös sida 😉
-
hahahaha
jag bara driver med dig
bara för att hålla denna underbara tråd i liv.
jag har alldrig kört best EH eller helix
men det va kul å retas lite.
puss å kram på dig -
Har ni gått på sponken än gonzo? Hälsa Magnus å Cristoffer.
-
Gonzo gick på sponken för tre dagar sedan och har inte gett sig än. Märks inte det på hans inlägg? =)
-
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
spriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
fan va gott vi har barhäng hemma hos mig nu hasse synd att du är nere å kör cp lagg i alperna annars kunde du kommit hit å kramas lite -
@Haze 430416 wrote:
Hahahahahahaha
😉
He He kul att se att någon fått ta över!
Har promotat Naish i cirka 4 års tid här på Steffo och på alla kitespots här nere i söder, inte bara för att jag fick lite spons utan för att jag gillat Naish i alla tider. Sedan Falle dumpade mig för att jag var för gammal eller vad det nu var för dålig ursäkt så har jag hållit en väldigt låg profil när det gäller Naish.
Välkommen till getingboet och lycka till med promotionen.
Riktigt rolig läsning!
Behöver inte längre bry mig!
Bara att välkommna dom nya förmågorna kul att se att någon i allafall försöker försvara Naish på nätet jag var helt ensam i fyra år med att battla med Hugo om Naish eller EH det var tider det.
Nu är det lite tamare tongångar men ni kommer väl igång ni med så småningom.
Tyvärr så blir du nog ganska ensamen på Steffo för här är det inte många som hjälper dig när det hettar till.
Nu när det blåst lite snällare tongångar på Steffo när det gäller Naish så dyker det helt plötsligt upp en och annan men när det var riktigt hett om öronen angående Naish så var det nästan inte en jävel (Jovisst Palle du har alltid sagt vad du tycker) som vågade öppna hakan.
Iofs var det 2 st jävlar Hugo och jag men sen var det tomt några EH brats hjälpte iofs Hugo emellanåt.
Så lycka till med promotionen.
Kul läsning nu när man inte orkar kollar så ofta på Steffo.
-
Grejen är att jag har kört NAISH sen -99 2 linors 5 kvm. det var tider det. Oj vad det gjorde ont i handleden;)
Sen så tycker jag bara att det löjligt att trycka ner på andra märken om man inte har kört på det. Därför ser jag framemot att testa EH, Ozone med mera. Nä nu åker jag till Italien och surfar istället. Ha det bra.
Gonzo: Jo jag vet att du är lagd åt det hållet. Men jag är inte det så du kan få kramas med någon som är det 😉
Logga in för att svara.