Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vi körde Salnö i morse

  • Vi körde Salnö i morse

    Publicerad av stoorfaen på 25 mars, 2012 vid 09:16

    Vi har haft en jäkligt fin start på sässongen idag. En soluppgång och bitande vind på NNV gav riktigt kul segling på Salnö. Kanske inte så stora vågor, men helt ok och jämfört med issegling så var det nog. Och peppar-peppar men det var inte olidligt kallt som man skulle kunna tro heller. Händerna till exempel började inte ens brinna som de brukar göra på mig annars. (så kan man ju alltid följa Perols Per-Eriks gamla knep, att inte lossas om att det blir kallt) Härmed är alltså sässongen igång i Stockholms norra regioner!

    jr555se svarade 12 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • stefanlindmark

    Medlem
    25 mars, 2012 vid 17:43

    Härligt!

  • stoorfaen

    Medlem
    26 mars, 2012 vid 17:47

    Här kommer lite bilder från dagen. Osäker på vilket objektiv vi använde men tror att kameran var en telefon.

  • raask

    Medlem
    26 mars, 2012 vid 17:53
    stoorfaen;684452 wrote:
    Här kommer lite bilder från dagen. Osäker på vilket objektiv vi använde men tror att kameran var en telefon.

    Gött å ha laptop så man kunde vrida på datorn för å se bilderna… :smirk:

  • stoorfaen

    Medlem
    26 mars, 2012 vid 18:48

    Haha, ja såg det för sent…men det var inte jag som höll i kameran.

  • jr555se

    Medlem
    26 mars, 2012 vid 19:08

    ja tur att man hade laptop 😀
    det där ser ju riktigt skönt ut, även om jag föredrar plattvatten. Har aldrig surfat vid kusten(räknar inte haga till kust)
    måste absolut prova att åka dit, dock när det blir lite varmare för jag kommer bada 90% av tiden..
    de där skulle du lägga till i spotguiden..(roterade)

    Antar att det är hyfsat stadiga vindar?
    Hur är det med vänligheten mot vinglande nybörjare? antar att man kan hålla sig en bit ut och slippa vågbryten?

    -johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vi körde Salnö i morse

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.