Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

  • bjornen

    Medlem
    22 oktober, 2011 vid 14:21
  • wibair

    Medlem
    26 oktober, 2011 vid 17:54

    Hallå! Jag skulle behöva en större rigg! Antingen blåser det för lite eller så har jag blivit för tung/tjock`:laugh:.

    Letar efter ett ett 8.0 kvm freerace-segel med tillhörande mast och ev bom. Någon?

  • poppo

    Medlem
    27 oktober, 2011 vid 06:46

    nu säljer jag mina hotsails maui 2011 billigt!

    Fire 4,2
    Fire 4,7
    Smack 5,0
    Bolt 5,3
    Hotrod 370
    Hotrod 400

    danersund(snabel-a)gmail.com
    O7O9-569636

    /Magnus

  • herr-pelegrin

    Medlem
    28 oktober, 2011 vid 21:27

    Jag har svårt att se att denna tråd fungerar för köp och sälj om ingen svarar på frågan om de har en gammal JP Funster eller Bic Core (centerbord på båda) till försäljning….

  • oaxen

    Medlem
    29 oktober, 2011 vid 14:41

    Tråden funkar säkert, det är nog bara ingen som har såna brädor till salu. : )

  • herr-pelegrin

    Medlem
    29 oktober, 2011 vid 15:16

    Ok, jag antar att Du har rätt. Tänkte bara att en provokation skulle kunna fungera…

  • tegelind

    Medlem
    29 oktober, 2011 vid 17:15
  • doc

    Medlem
    30 oktober, 2011 vid 08:14

    Ligger ju hur mycket vågsegel som helst ute. Hur billigt måste det vara? Kanske du ska ange prisidé i annonsen.

  • bjorn_surfer

    Medlem
    11 november, 2011 vid 18:23
    MangeW;671225 wrote:
    Japp instämmer att det är tråkigt att inte kunna sälja skitfina prylar till mkt låga priser! Kanske sunt o andra sidan. Det är väl konsumptionssamhället som gjort att vi är där vi är idag!

    Förresten, är det någon som har tips på en bra Quad vågbräda på runt 85L för en som vill köra mer våg i framtiden?

    Jag har faktiskt en till salu. Quatro custom 82 lit. KT shape. 55 bred och 230 lång. årsm 2010 i bra skick!

    mvh

    Björn 072 305 57 12
    Linköping

  • mangew

    Medlem
    14 november, 2011 vid 11:27

    Så fint 🙂 skicka gärna lite bilder o hör av dig. /Magnus

  • bicless

    Medlem
    17 november, 2011 vid 22:34
    WibAir;674139 wrote:
    Hallå! Jag skulle behöva en större rigg! Antingen blåser det för lite eller så har jag blivit för tung/tjock`:laugh:.

    Letar efter ett ett 8.0 kvm freerace-segel med tillhörande mast och ev bom. Någon?

    Jag har ett traction 8,5, men det kanske är för stort
    http://www.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=35876

    Bicless

  • wibair

    Medlem
    23 november, 2011 vid 19:32

    Det är nog lite stort. Jag ska köra på en 110 AHD Fury. AHD rekommenderar 8.0 som störst på den så jag tror jag satsar på det.

    Jag behöver dock köpa mig ett par handskar/vantar för vintersurf OMGÅENDE! Någon som vill kränga ett par till fredagens surf?! I stockholmsområdet då.

  • bicless

    Medlem
    23 november, 2011 vid 22:31

    Jag har några trasiga hemma Dakine CWM du kan få om du tittar förbi och har bra lim typ liquisole så kan du lappa ihop dem. Nya finns ju i butikerna.

  • electric

    Medlem
    24 november, 2011 vid 12:51
    Oåxen;673238 wrote:
    LinSurf här!

    Jag har byggt, testat och lagt ned projektet med att modda en vindsurfingbräda för snö. De finska snöslädarna däremot funkar utmärkt på snö.
    Mitt höstprojekt blir att färdigställa en modifierad snösläde med en snowboard i mitten för ökad bärighet.

    Jaha, det finns fler än jag (och en kompis här i Södertälje) som fortfarande kör på finsk snösläde! De är ju verkligen bra eftersom de går att använda i väldigt många olika förhållanden, på många (inkl dåliga) underlag .

    Nåväl, det där med att sätta en snowboard i mitten var ju en kul idé. Men har inte din släde en bred skida i mitten redan nu? Det har i alla fall min – och den räcker ganska långt, tycker jag. Men det är klart, om man kan få ner den – eller snowboarden – i nivå med sidoskidorna så bör det såklart bli bättre lyft i lös snö.

    /Lars

    (PS: Vilken märklig tråd detta är, även när inläggen rör begagnad utrusning. Trådens existens och popularitet gör ju att man när man är på jakt efter nåt begagnat inte bara måste kolla köp/säljforumet utan också denna tråd. DS)

  • oaxen

    Medlem
    24 november, 2011 vid 13:16

    Jag ska bygga en egen “finsk snösläde”, med inspiration från finnen.

Sida 8 av 31

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vila i frid, begagnade utrustning – köpsälj tråd!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.