• Publicerad av koa på 18 augusti, 2010 vid 06:53

    En vecka bort…men man kanske vågar hoppas på lågtryckens vandring…vackra färger iallafall 😀 …just nu iallafall…

    hakuna svarade 13 år, 8 månader sedan 17 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • skarabe

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 06:58

    Ja, eller [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=76271″]Vad är det med progonserna? – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

  • dr-masse

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:00

    Jag litar på Calle. Det där är hans egen prognos. Du har en egen sherpa, caddy och kock på Torö om de där slår in! 😀

  • koa

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:19
    dr Masse;626378 wrote:
    Jag litar på Calle. Det där är hans egen prognos. Du har en egen sherpa, caddy och kock på Torö om de där slår in! 😀

    Hehe…vi måste ju hålla hoppet uppe…prognoser är bara prognoser… 😀

    Så här trooor vissa om tisdagen/ dagen innan…hoppsan 😀

  • koa

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:29

    …vem vet antingen blir det inget…eller så blir det fantastiskt…
    Här en mobil kamera bild som visar lite hur bra det kan se ut trots allt,
    Johan tog bilden i slutet av augusti för ett par år sen…20 grader i vattnet, sol, 4,7… 🙂

    Håll hoppet uppe… 😀

  • stoorfaen

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:32

    Jag tror stenhårt på den proggen, den känns rätt…

  • dr-masse

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:38

    Ja, taktiken att inte lägga upp bra proggar här har ju inte funkat alls de senaste åren.

    Så – nu gör vi tvärtom och hajpar gärnet så att det slår in! Ser bra ut på hos fler nu.

    Manisk? Jag? Nejdå.

  • dude

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:39

    Den där wetterzentrale.de-sidan har jag tappat bort. Finns den här på konfen?

  • koa

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 07:51
    dude;626394 wrote:
    Den där wetterzentrale.de-sidan har jag tappat bort. Finns den här på konfen?

    “Isobarer GFS”… i “VIND” till höger; ända långtidsprognosen 😀 ta med en nypa salt…men kul och se runt hörnet ibland…

  • dude

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 09:20

    Jo, hur jag än gör får jag inte upp wetterzentrales europakarta med hela Sverige, utan bara samma karta som precis täcker Danmark. Det blir alltså samma karta för både GFS: M-Europa och GFS: Europa. Något tips? Gör jag fel?

  • trimmarn

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 10:05
    dr Masse;626378 wrote:
    Jag litar på Calle. Det där är hans egen prognos. Du har en egen sherpa, caddy och kock på Torö om de där slår in! 😀

    Jag slänger in en massage oxo. Men då ska de va 4.7 🙂

  • fredrik-plantin

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 12:10
    Koa;626375 wrote:
    En vecka bort…men man kanske vågar hoppas på lågtryckens vandring…vackra färger iallafall 😀 …just nu iallafall…

    Hörrö din gamle fjällräv!
    Det är dags att ja får se Torö tiptop optimalt nu! Håll mig underrättad så står ja för fredagsfräckisar och Monster dricka 🙂

  • poppo

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 12:44

    jag tror på allt! det har jag alltid gjort, antalet bevikelser har gjort mig så blassé att jag inte bryr mig längre.

    eller som en klok man en gång svarade på frågan “vilken tid kommer vinden?”
    – “if it blow we drive!”

  • surfmeister

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 13:31

    och där rök den prognosen………..inte alls bitter.

  • koa

    Medlem
    22 augusti, 2010 vid 17:08

    börjar närma sig…hmmm…verkar hända saker 😀 …tillsvidare är det snygga färger iallafall 😀

  • koa

    Medlem
    22 augusti, 2010 vid 17:23
    dr Masse;626378 wrote:
    Jag litar på Calle. Det där är hans egen prognos. Du har en egen sherpa, caddy och kock på Torö om de där slår in! 😀

    Trevligt ! 😀

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.