Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind i hanstholm/klittemöller kommande helg?

  • ola_p

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 18:50

    Första laddningen av mina bilder… Rätt mycket (bild 21-44) är fotat av Saga och Staffan.
    http://olapersson.se/bilder/klitmoller-1/

    Det här var det bästa jag kunde hitta i vågstorleksväg, det var nog så att minneskortet var helt fult sista stunden jag stod och tittade, borde rensat bort nån bild för att fånga vågstorleken kanske.
    klitmoller_418_4545.jpg

  • frippe75

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 19:26

    @Ola_P 384984 wrote:

    Första laddningen av mina bilder… Rätt mycket (bild 21-44) är fotat av Saga och Staffan.
    http://olapersson.se/bilder/klitmoller-1/

    Det här var det bästa jag kunde hitta i vågstorleksväg, det var nog så att minneskortet var helt fult sista stunden jag stod och tittade, borde rensat bort nån bild för att fånga vågstorleken kanske.
    klitmoller_418_4545.jpg

    Kände lite mera rättvist…

  • imported_borje

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 19:29

    Man såg att det blev större mot slutet, grymma bilder!

  • lars_k

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 19:54

    Japp. De sista 5-6 bilderna hade riktigt fet våghöjd, 3-4m. Grymt!

  • mag

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 20:11

    Goa bilder!
    Fan va ni tjatar om våghöjden!!! 😉
    För en gångs skull fotade jag inte de feeeta vågorna. Och ingen annan på konfen heller tydligen., såg ingen fotograf. Vi var kanske 10 pers som stod i solnedgången och bara gapade. Framförallt en kitare rippade järnet!
    Jag brukar aldrig överdriva våghöjder. Tror det blev lågvatten sent på kvällen som brukar dra på våghöjden med en meter över musselrevet. Har sett det hända ett par gånger tidigare i samma riktning när vi varit där.
    /Magnus

  • basse

    Medlem
    23 maj, 2007 vid 05:35

    Rille överdriver alltid våghöjden när han är ute men när han missat är det bara knähögt! Ja ja… vi vet ju vad vi fick!

    Gott att se bilder Ola. Kanske inte skulle skaffa 3.7, då blir det inte lika mycket bilder när det är 4.2!!! 🙂

  • lars_k

    Medlem
    23 maj, 2007 vid 05:54

    @Basse 385068 wrote:

    Rille överdriver alltid våghöjden när han är ute men när han missat är det bara knähögt!

    Va!? Kan du bevisa det?? 😉
    Jag tror säkert det var grymt i DK i helgen, men det är det ju ofta. Bara att åka på nästa prognos, men då ska den vara mkt bättre än vad den var för flygarhelgen… Hellre missa nån bra dag än bomköra för dyra pengar!

  • basse

    Medlem
    23 maj, 2007 vid 07:02

    Japp.. det kan jag! 😀

  • ola_p

    Medlem
    23 maj, 2007 vid 07:45

    Här var lite bilder från söndagen (besök på bunkermuseet), inget surf utan bara vanliga turistbilder alltså. http://olapersson.se/bilder/klitmoller-bunker/

  • jeppo_f

    Medlem
    23 maj, 2007 vid 08:23

    Dom blev ju riktigt bra! Riktigt fina surfbilder också. Pedersen har duktigt tryck i sin cutback!!

    /jeppo

  • frippe75

    Medlem
    24 maj, 2007 vid 21:26

    @Jeppo_F 385098 wrote:

    Dom blev ju riktigt bra! Riktigt fina surfbilder också. Pedersen har duktigt tryck i sin cutback!!

    /jeppo

    fick ta på fotografen med 500mm objektivet…
    50pix per bild… billigt!!

    känns helt rätt att pröjsa… odsen att han plåtar mig nästa gång ökar ju 🙂

    kanske borde man starta en websida där man kan sälja sina bilder på andra.
    kanske måste man köpa ett klistermärke som man sätter i seglet… ungefär som ett segelnummer.. för att känna igen och kunna söka..

  • jp360

    Medlem
    8 juni, 2007 vid 23:28

    Här kommer lite mer bilder från tävlingsdagen. Att det var bra tryck i vågorna råder det inget tvivel om!

Sida 5 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind i hanstholm/klittemöller kommande helg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.