Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind i hanstholm/klittemöller kommande helg?

  • andreas-f

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 15:27

    Lite bilder på begäran! Börjar med fredagen på musselrevet. Jeppe och Basse rider.

  • andreas-f

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 15:33

    Fortsätter med lite bilder från i lördags… Saga, Jeppo och jag som fotat. Jag, Ola, Staffan och Saga på bilderna.

  • lars_k

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 18:37

    Ser najs ut. Uppåt gubbe och perfekt vinkel. Måste varit skitkul!
    Nån som fotade 4m + vågorna som Mag dillade om??? 😉

  • tdk

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 18:48

    @Basse 384579 wrote:

    Så det är sydligt i beerlanda du blivit förpassad till numera TDK!!?? Jag är ledsen grabben men din tid är förbi serru.

    Haha! Basse, min tid har bara börjat. Vård Av Barn…… Förästen, det va faktiskt bättre än vad det låter! Vattenstartade fan min första grubby ju! 🙂

  • mag

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 19:20

    Självklart borde vi fotat själva men vi bara stod och gapade i solnedgången. Så otroligt vackert, Vinden droppade, 2-4 st v-surfare och nån kitare trotsade vågorna. Alla andra vågade inte ge sig ut eller var slut efter en dag i vågorna. Det var fett jag lovar!

  • surfted

    Medlem
    21 maj, 2007 vid 20:14

    “Det aer en MASTSPISEMASKIN!!” Det var gubbarnas kommentar i surfshopen om Agger. = ) en väl använt utryck under resan sedan dess.

    Denna bild är tagen på kvällen när vind och vågor hade lagt sig lite.

    / Ted

  • andreas-f

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 07:31

    oou det ser styggt ut! Och kallt!

  • frippe75

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 14:35

    INGEN som har bilder som gör dagarna rättvisa??

  • ola_p

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 14:46

    Jag har lite som är schysst tror jag… Var dock tvungen att tanka över bilderna till Andreas dator då jag glömt min strömsladd… Förhoppningsvis är de FTPade till min dator när jag kommer hem.

  • frippe75

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 16:01

    @Ola_P 384909 wrote:

    Jag har lite som är schysst tror jag… Var dock tvungen att tanka över bilderna till Andreas dator då jag glömt min strömsladd… Förhoppningsvis är de FTPade till min dator när jag kommer hem.

    MEN KOM IGEN!!!

  • frippe75

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 16:30

    VAD … VAD är odsen..

    Sökte lite på klittan och 2007-05-20 hittade en hemsida med massor av BRA bilder ifrån helgen.. plåtade med Canon 500mm L-series lins.. Pris typ 50000:-

    Och.. VAD är odsen att jag fastnat på en bild…

    Nu var den inte så spännande men kvalituttan var det ialla fall inget fel på …

    Kolla om ni själva fastnat på bild.. Jag har mailat fotografen och kollat vad han ska ha för full upplösta bilder.. Tycker helt klart att man ska pröjsa. chansen att han står där nästa gång ökar ju helt klart!!!

    http://www.kdsurf-foto.dk/
    Klitt 1-3 gäller

  • ola_p

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 16:40

    Oddsen blir ju markant mycket bättre om man seglar i tävlingsområdet. 😉

  • frippe75

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 17:12

    @Ola_P 384931 wrote:

    Oddsen blir ju markant mycket bättre om man seglar i tävlingsområdet. 😉

    Taget!

  • lars_k

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 17:12

    Hittade detta klippet från tävlingen:
    http://web.tvmidtvest.dk/forside/video.asp?Id=365345
    Robert Sand hade visst nåt sanningens ord att säja om bölgehöjden noterade jag också i förbifarten. 😉

  • frippe75

    Medlem
    22 maj, 2007 vid 17:37

    @Lars_K 384942 wrote:

    Hittade detta klippet från tävlingen:
    http://web.tvmidtvest.dk/forside/video.asp?Id=365345
    Robert Sand hade visst nåt sanningens ord att säja om bölgehöjden noterade jag också i förbifarten. 😉

    Filmat på dagen… Byggde rejält till kvällen… Nästan mast skulle jag säga… Kanske en och annan mast om man är välvillig

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind i hanstholm/klittemöller kommande helg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.