Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vind till veckan !!??!!

  • stang

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 14:31

    Mmmm NO vad funkar bäst tror du?

    Fan vad sugen jag blev på att prova Bångs efter att vi var där å kikade, det är ju mer än 1km användbar raksträcka!! Det skulle inte göra något om prognosen svängde över mot nordväst 😀

  • imported_macts

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 17:34

    Enda frågetecknet på Bångs är väl hur stenigt det är innanför vassen. Å andra sidan lär vi snart få reda på det om vi testar….
    Dom andra alternativ jag ser är: Brädviken: Lär bli grov sjö innan man kommer in bakom Kullerharen/Limön där det blir plattare. Riktigt platt kan det bli längst bort mot ön Orarna som ligger tvärs över viken till vänster om Korsnäs. Tråkigt bara att det är ganska långt dit, men man kan alltid vila vid småöarna som finns där.

    Ett annat alternativ är Näsbysjön (vid Storvik). Bör funka vid NO. Vet dock inte hur botten är med stenar där heller, men som sagt: testar man så vet man sen:-)

    Vi får avvakta och bestämma oss senare i veckan.

  • jester

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 17:47

    Du har la kva Wolgangs fena??? Du får offra den… 🙂

  • imported_macts

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 19:14
    Jester wrote:
    Du har la kva Wolgangs fena??? Du får offra den… 🙂
    Som den ärliga medmänniska jag är så lämnade jag den till nån av Wolfgangs polare innan vi åkte, så jag får offra nån av mina egna fenor…
  • jester

    Medlem
    15 oktober, 2006 vid 19:22

    Ahhh… stenar borde förbjudas i vatten. tycker jag…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vind till veckan !!??!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.