Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindvill i möra

  • spokdjur

    Medlem
    6 maj, 2001 vid 10:14

    Jag lutar åt Näsbypark, men är tveksam om jag kommer, brännde skalpen i solen
    i går och nu känns hjärnan som guacamole, skit oxå! Jag som gick upp före 8
    och åt en stadig frukost som jag genast spydde upp, finns termen solsting fortfarande? Dessutom regnar det utanför medan DN säger sol, så troligen är
    väl synen lite cp också.

    Men dagen är inte slut än så vi får väl se om det slutar Värtan eller sängen.

    /s

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 maj, 2001 vid 10:54

    Var blåste det igår (du får inte svar om du har en 85+) så att du var ute så länge att skalpen blev bränd??? Det blåste lite i morse vid sjusnåret men nu är det ack så stilla….inga 8 m/s i alla fall..
    🙁

  • dude

    Medlem
    6 maj, 2001 vid 12:19

    hej på er surfare. nu blåser det fullt tryck i 5.3 på torö baksida, rak nordligt. det är visst en som är ute med 5.8 också men han kör med öppen dörr…

  • larry

    Medlem
    6 maj, 2001 vid 17:29

    Vart ligger Torö baksida i förhållande till vanliga Torö stenstrand?
    Viste inte att man kan segla nordligt på Torö.

  • dude

    Medlem
    6 maj, 2001 vid 20:29

    Runt udden. Om du tittar ut mot havet på Torö Stenstrand så ligger det runt udden till höger om dig. Det blir nästan rakt bakom dig. Du ser hur det ser ut om du går in på http://www.gulasidorna.se och väljer sök via karta och sen skriver Torö i Gatunamn/plats fältet. Ungefär där det står Ören eller lite västerom gå man ut. Man parkerar bilen och går med grejerna genom skogen. /Niklas

  • spokdjur

    Medlem
    7 maj, 2001 vid 07:37

    Jag satt i en solstol och laddade
    inför den utlovade söndagsvinden.
    Nu är jag nästan mänsklig igen.

    /s

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindvill i möra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.