Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vintervåtdräkt kite

  • isidro

    Medlem
    26 oktober, 2011 vid 18:45

    I’ve just got O’neill psycho freak 4.5/3.5. A colleague was using it in winter in UK and he didn’t feel cold at all, actually was sweting while I was frezing with my Mistic. I haven’t tried it yet but I will let you know how it is next time in the water. I’ve tried also the windfreak in a shop an while I was trying it it broke. In the shop they advice they are quite fragile, any scratch will make it break so I personally don’t recommend it. cheers, Isidro

  • xshaolin

    Medlem
    27 oktober, 2011 vid 07:53

    Det blev en Mystic Lightning Hooded 6/5/4 så jag får väl ge feedback senare på säsongen när jag klotat bland isflaken… 😉

  • lima-ko

    Medlem
    27 oktober, 2011 vid 14:28
    XShaolin;674165 wrote:
    Det blev en Mystic Lightning Hooded 6/5/4 så jag får väl ge feedback senare på säsongen när jag klotat bland isflaken… 😉

    Gott snack, jag var inne på den men valde 5/4 eftersom jag inte är så kall och när det blir riktigt kallt har en undertröja med inbyggd huva istället.

  • luuc

    Medlem
    2 november, 2011 vid 13:34
  • mericsson

    Medlem
    4 november, 2011 vid 19:15

    Fick min nya Crossfire 5/3 i veckan, så nu vill jag ut!
    😀

  • jezaja

    Medlem
    4 november, 2011 vid 21:22
    JMK;672695 wrote:
    Excel infinty 6/5/4 med integrerad huva är det klart varmaste jag testat. Har kört hela vintrarna med den även i minusgrader utan att frysa. kan varmt rekommenderas, kolla priserna hos Fahlen sjukt billigt för del kvalisorten.

    I concur, svettas i den oavsett väderlek. Körde bara torrdräkt (pyro) innan men denna är minst lika bra . Rätt strechig också!

  • simonm

    Medlem
    4 november, 2011 vid 22:38

    Jag har O’neill Windfreak 3,5/4,5. Tycker den är varm och go och sjukt flexig. Enkelneopren på större delen av kroppen, lite ömtålig, men det e bara att laga med black witch om det skulle bli något… Jag brukar dra på en shortie utanpå när jag känner mig extra frusen.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vintervåtdräkt kite

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.