Forumsvar skapade

Sida 122 av 204
  • adde

Medlem
    2 februari, 2005 vid 12:53 som svar på: Snabb fråga: 5.6-6.7 OK?

Känner mig lite jävig så jag borde inte svara… laugh.gif wink.gif men som sagt jag körde 6.6, 5.6, (5.0, 4.5, 4.0) förra året utan problem.

Din 6.7:a riggas på 460 gissar jag och då kan du ha 5.6 och 6.7 riggad samtidigt (eller åtminstånne bara flytta bom+längare). Att snabbt kunna byta riggare är viktigt tycker jag, ffa om du har stora hopp mellan seglen. Hellre två segelriggade ”samtidigt” (subject to bom+längare) och 1 kvm i mellan än 0.5 kvm imellan och att man måste rigga ned/upp allt när man byter.

/adde (5 segel å 5 master å 3 bommar å 3 längare å …)

• adde

Medlem
    2 februari, 2005 vid 11:59 som svar på: reply to hugo’s statements (Rambo)

Svar till:

lugnt adde, d flesta av oss i götet har inte trillat dit ännu.
    hur går affärerna?

[/ QUOTE ]

”Killing is my business.. and business is Good”

Nä, men allvarligt – jag har inga affärer…

/adde

• adde

Medlem
    1 februari, 2005 vid 10:00 som svar på: Normalvågis eller stubbie

Kolla med http://www.hawaiianisland.com/ . De har i alla fall Naishs 2005:or laugh.gif

/adde

• adde

Medlem
    1 februari, 2005 vid 09:57 som svar på: reply to hugo’s statements (Rambo)

Hur fan kan ni kita med huvudet långt upp i Hugos arsle?

/adde

• adde

Medlem
    31 januari, 2005 vid 14:52 som svar på: 3.5??

Men tänk på att 3.4 är inget som de har inne utan då måste de beställa. Jag tror att de skickar en order i dagarna och sen är det väl minst 6 veckor tills nästa order. Seglen skickas 2 månader efter ordern är lagd.

/adde

• adde

Medlem
    31 januari, 2005 vid 14:32 som svar på: Josh Stone och Goya!!!
  • adde

Medlem
    31 januari, 2005 vid 14:24 som svar på: 3.5??

Kontakta Swell ASAP om du skall ha en 05:a, de skickar en beställning idag (eller igår?) då kommer det i slutet av Mars.

04:or kan du kanske fynda på Nautic i Danmark (http://www.nautic-surfogski.dk), eller hos din suger-daddy: Keppler laugh.gif

/adde

• adde

Medlem
    28 januari, 2005 vid 15:30 som svar på: Statistik från w-surfindustrin.

Hittade du nått intressant på pubmed?

/adde

• adde

Medlem
    27 januari, 2005 vid 07:52 som svar på: Världens snyggaste segel?

Klart jag menar det!

/adde

• adde

Medlem
    26 januari, 2005 vid 16:23 som svar på: RRD. Wave swallow?

Har ni bokat och bestämt nått eller? Vi hade lite svårt att sy ihop resan dit så skynda er…

Vi har allt vårt fixat mellan 21/3 och 8/4.

Sen har man ju problemet med prylar på planet… allt mellan 80 dollars (via 80 euro och 890 sek) till 250 dollar per väg och kolli…

Har även kollat med fraktbolag och de vill ha 40 kr/kg + 750 kr (750 kan man ju dela på rätt många, Er, S../H.. Basse/Toka och oss…)

Fördelen med hyra är ju att man kan testa ALLA HC och WaveSwallow (Eller varför inte Naish/F2/Angulo/…)

/adde

• adde

Medlem
    26 januari, 2005 vid 16:01 som svar på: Naish Competition Wave 8’4″ 2002 och Torö

Equipment i vänstra menyn. Skrolla ned till previous years. klick. Välj Naish (under sails). Voila!

HÄR!

/adde

• adde

Medlem
    26 januari, 2005 vid 10:24 som svar på: Naish Competition Wave 8’4″ 2002 och Torö
  • adde

Medlem
    26 januari, 2005 vid 10:02 som svar på: Världens snyggaste segel?

009.jpg

/adde

• adde

Medlem
    26 januari, 2005 vid 09:52 som svar på: AB+ importör?

Det här är tom bättre än den klassiska tråden Nalu 5.0/PartII

/adde

• adde

Medlem
    26 januari, 2005 vid 07:47 som svar på: Myten, Legenden, Kauli Seadi

Han seglade Naish rakt igenom fram till för två år sen tror jag, då han bytte till AHD på brädsidan. I plug ’n play tror jag man ser honom på en flying pig (naish) från 2003.

Boxer utvecklades till en början bla i sammarbete med Scott Mckercher som då seglade Naishsails/Starboard, men numera är Kauli inblandad i utvecklingen (vi får väl se vad som händer till 2006 då Nils Rosenblad tar över segeldesignen).

I övrigt är han sponsrad av Mormaii, våtdräkter med FLAMES!!!

/adde

Sida 122 av 204
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA